brainwasher Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hei, For sirka 2 uker siden skulle jeg til og bestille tele2 adsl, så jeg sjekket om jeg kunne få det, med og skrive inn tlf. mitt!! Så skulle jeg inn og bestille her en dag og da kom det opp at jeg ikke kunne få det, hva er dette for noe tull da???? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hei, For sirka 2 uker siden skulle jeg til og bestille tele2 adsl, så jeg sjekket om jeg kunne få det, med og skrive inn tlf. mitt!!Så skulle jeg inn og bestille her en dag og da kom det opp at jeg ikke kunne få det, hva er dette for noe tull da???? Sier nummersjekkeren på www.bluecom.no det samme? Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 ehhh, ? bluecom sin kunne jeg få, noen andre som vet hva det kan være jeg bor litt uten for Bergen!! Lenke til kommentar
Dings Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hvor mye utenfor Bergen, og hvor utenfor bergen? Så vidt jeg vet er de fleste stedene i Bergen dekket med ADSL el. Mvh. Dings Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg bor på lille-sotra på Hjelteryggen!! hvis ikke du vet hvor det er så er det 10 min kjøre tur fra bergen!! Lenke til kommentar
Dings Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Vet hvor det er, men vet desverre ikke om det går ann å få adsl der.. Mvh. Dings Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Men det som er så jævla rart er at for ca 2 uker siden kunne jeg få det, de kan jo ikke bare gjøre sånn at ingen på hjelteryggen kan få det når de først har oppgrader sentralen, for de som bor på straume kan jo få det? Lenke til kommentar
1boot Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Sentralen din kan være full for øyeblikket, ta en tlf. til telenor og be dem sjekke din sentral Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 ehhh, ? bluecom sin kunne jeg få, noen andre som vet hva det kan være jeg bor litt uten for Bergen!! Tja, Tele2 og Bluecom leier seg inn på Telenor Networks sitt ADSL-utstyr. Tele2 har dog ikke villet tilby ADSL alle steder hvor det er utbygget og det kan jo være det som har skjedd i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå