Deneb Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Helst skulle jeg komt med noe bedre til min første BK, men velger å bare legge ut et første jeg har . Mine første redigerte bilder med speilrefleks, og min første BK. Dette var en Mustang GT 350H jeg så i byen, Dashboardbildet ble dårlig lyssetting på, og jeg fikk litt dårlig tid fordi bileier venta på å få bruke bilen sin Her kommer det, ønsker tips og kritikk på det beste motviet jeg fant en bytur. Edit: Tok bort bildet av fronten, ser Picasa cropper i collage funksjon Da bare legger jeg ut bildene hver for seg. Endret 17. august 2008 av slux Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Utrolig kul bil! Desverre er crop'en for tett på bilen, ellers har du dokumentert den helt fint. Jeg ville kanskje tatt bildet av selve bilden fra enten en annen vinkel eller kanskje i litt lavere øyde, men det er bare en smakssak. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Utrolig kul bil!Desverre er crop'en for tett på bilen, ellers har du dokumentert den helt fint. Jeg ville kanskje tatt bildet av selve bilden fra enten en annen vinkel eller kanskje i litt lavere øyde, men det er bare en smakssak. Rå bil med en stolt eier! Har tre bilder til av bilen, fra begge sidene og ett fra lavere høyde (Fronten). Desverre fikk jeg ikke med meg hele bilen med mitt objektiv, da det var parkert en annen bil fremfor denne bilen Føler det er litt "carspotting-dokumentering" over det bildet av bilen ja, ikke akkurat det helt kunstneriske store. Endret 17. august 2008 av slux Lenke til kommentar
akle Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Du har fine farger og skarpe bilder, men mener at den er crop'a litt for tett og liker ikke helt vinkelen (bilen ser litt underdanig ut, mener det er feil av en Mustang) På bilde nummer to hadde cropp'en vert grei hvis du hadde gått lavere mener jeg... Ellers en veldig lekker bil!!! Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Du har fine farger og skarpe bilder,men mener at den er crop'a litt for tett og liker ikke helt vinkelen (bilen ser litt underdanig ut, mener det er feil av en Mustang) På bilde nummer to hadde cropp'en vert grei hvis du hadde gått lavere mener jeg... Ellers en veldig lekker bil!!! Ser for meg at jeg skulle lagt meg ned, å tatt bilde nedenfra og opp på bilen, nermest - det kunne blitt rått, som du sier! Takk for kommentar, skal se om jeg får redigert sidebildene, kanskje ikke akkurat for detfotomessiges skyld, men mer for å vise frem denne bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå