Gå til innhold

Olivengrønne t-skjorter ønskes kjøpt

thomsi1607

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som tittelen sier. Jeg ønsker å skaffe meg noen ekstra par av forsvarets orginale olivengrønne t-skjorter. Type de som har det norske flagget på høyre skulder. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse?

http://217.18.193.181/Shop/Shop_Product.aspx?prdid=257

http://217.18.193.181/Shop/Shop_Product.aspx?prdid=276 (camomønster)

Finnes i Heimevernet sinn nettbutikk, og jeg mener det skal være andre som selger over nettet, men har ikke tid til å finne de fram nå.

Miltrad selger også.

http://www.miltrad.no/webshop/index.jsp?ac...active.item=394

Endret av 40mm
Lenke til kommentar
Som tittelen sier. Jeg ønsker å skaffe meg noen ekstra par av forsvarets orginale olivengrønne t-skjorter. Type de som har det norske flagget på høyre skulder. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse?

http://217.18.193.181/Shop/Shop_Product.aspx?prdid=257

http://217.18.193.181/Shop/Shop_Product.aspx?prdid=276 (camomønster)

Finnes i Heimevernet sinn nettbutikk, og jeg mener det skal være andre som selger over nettet, men har ikke tid til å finne de fram nå.

Miltrad selger også.

http://www.miltrad.no/webshop/index.jsp?ac...active.item=394

Takker.. da er det bestilt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hvis du skal inn i hæren så er det faktisk rimelig lurt å ta med ekstra. Folk har en lei tendens til å raske til seg alt de ser i garderoben, på vaskerommet etc., så det er fort gjort å stå igjen med 3 t-skjorter. Spesielt i rekrutten. I rekrutten nekter også befal gjerne å sende videre TS-skjema, og depot er überstrenge oppe i Nord i alle fall.

Lenke til kommentar
Hvis du skal inn i hæren så er det faktisk rimelig lurt å ta med ekstra. Folk har en lei tendens til å raske til seg alt de ser i garderoben, på vaskerommet etc., så det er fort gjort å stå igjen med 3 t-skjorter. Spesielt i rekrutten. I rekrutten nekter også befal gjerne å sende videre TS-skjema, og depot er überstrenge oppe i Nord i alle fall.

Nåja..vi som hadde egen vaskemaskin + tørketrommel på rommet sleit ikke akkurat med det(noen avdelinger er høyere prioritert enn andre?) ;) heheeee..

..og depot er ikke særlig strenge i oppi Nord. Iallefall ikke på Setermoen.

Lenke til kommentar

Neida. Mitt kuk-svar var ikke seriøst ment heller. Jeg utførte min tjeneste i Sanitetsbataljonen, og vi hadde visstnok Norges fineste/beste kaserne.

Hvert rom hadde hvert sitt bad, som inneholdt tørketrommel, vaskemaskin, toalett og dusj. Jeg tror ikke vi var klar over hvor fint vi hadde det i forhold til dere som ikke hadde dette tilbudet.

Besetningen på depoet på Setermoen leir var iallefall hyggelige. Ikke var de nøye med å sjekke hva vi hadde med oss ut igjen heller, såfremt vi ikke hadde lagt det fram på båndet.

Dette gjorde at iallefall jeg sparte en del TS'er ;)

Endret av 240b230ft
Lenke til kommentar

Det tror jaggu ikke jeg heller... Forbanna svin! :p

Dog, ingenting slår der jeg er nå. Rommene er så som så, men vi har kantine, oppholdsrom, velferdsbibliotek osv. beregnet på mange hundre mannskaper. Vi er et titalls menige og litt flere offiserer :p Har helt latterlig god mat, er 4 mann per spillekonsoll osv. Jævlig greit, rett og slett.

Lenke til kommentar
Det tror jaggu ikke jeg heller... Forbanna svin! :p

Dog, ingenting slår der jeg er nå. Rommene er så som så, men vi har kantine, oppholdsrom, velferdsbibliotek osv. beregnet på mange hundre mannskaper. Vi er et titalls menige og litt flere offiserer :p Har helt latterlig god mat, er 4 mann per spillekonsoll osv. Jævlig greit, rett og slett.

Ja, messa på Setermoen skal visstnok være landets beste den også. Maten var iallefall überbra der, og selve messa var jo kliss ny.

Frokost, lunch, middag og kveldsmat..alle måltider var bra(stort sett iallefall).

Spesielt "dagen-derpå" maten (Lørdag og Søndag) var glimrende for en fyllesjuk/sliten stakkar.

Lenke til kommentar

For det er så vanskelig å stjele noen ekstra da :p

Lenke til kommentar

Nja, kanskje ikke såå vanskelig. men sjansen for å bli tatt er definitivt tilstede (iallfall på Skjold), og om du blir tatt og refset kan du hilse hadet bra til alle kule stillinger.

Lenke til kommentar

Nja, kanskje ikke såå vanskelig. men sjansen for å bli tatt er definitivt tilstede (iallfall på Skjold), og om du blir tatt og refset kan du hilse hadet bra til alle kule stillinger.

Det er jo ikke all verdens problem å lure til seg ting på depoet her på Skjold hvis du bare tenker noen hakk videre. Depofolka her oppe er nok ikke noe strengere enn andre steder.. Og det du mista kan fint skyldes dårlig utstyrkontroll. Befaler hater folk som skylder på andre for å stjele hele tia osv. Hadde du mye TS da du ble "kasta ut"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...