thomsi1607 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Som tittelen sier. Jeg ønsker å skaffe meg noen ekstra par av forsvarets orginale olivengrønne t-skjorter. Type de som har det norske flagget på høyre skulder. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse? Lenke til kommentar
40mm Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Som tittelen sier. Jeg ønsker å skaffe meg noen ekstra par av forsvarets orginale olivengrønne t-skjorter. Type de som har det norske flagget på høyre skulder. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse? http://217.18.193.181/Shop/Shop_Product.aspx?prdid=257 http://217.18.193.181/Shop/Shop_Product.aspx?prdid=276 (camomønster) Finnes i Heimevernet sinn nettbutikk, og jeg mener det skal være andre som selger over nettet, men har ikke tid til å finne de fram nå. Miltrad selger også. http://www.miltrad.no/webshop/index.jsp?ac...active.item=394 Endret 17. august 2008 av 40mm Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Som tittelen sier. Jeg ønsker å skaffe meg noen ekstra par av forsvarets orginale olivengrønne t-skjorter. Type de som har det norske flagget på høyre skulder. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse? http://217.18.193.181/Shop/Shop_Product.aspx?prdid=257 http://217.18.193.181/Shop/Shop_Product.aspx?prdid=276 (camomønster) Finnes i Heimevernet sinn nettbutikk, og jeg mener det skal være andre som selger over nettet, men har ikke tid til å finne de fram nå. Miltrad selger også. http://www.miltrad.no/webshop/index.jsp?ac...active.item=394 Takker.. da er det bestilt! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 hehe mye bra der, men mye jeg ikke kan bruke på rep der heller Lenke til kommentar
Kian Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hva i all VERDEN skal du med ekstra slike? Disse får du på depotene om du trenger.... Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har spurt meg det samme spørsmålet selv, men folk kan da finne på verre ting Dessuten er det kvalitetsplagg til sivilt bruk bortsett fra damesjekking osv of course. Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Eneste grunne er egentlig at jeg fikk låne ett par av disse t-skjortene av fetteren min til trening da jeg besøkte han en uke i sommer og jeg syns de var veldig gode å gå med. Værre er det ikke Endret 27. august 2008 av thomsi1607 Lenke til kommentar
40mm Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvor endte du opp å bestille fra, HV eller miltrad ? Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Miltrad. Pakken kom i posten kun noen få arbeidsdager etter bestillingen ble sendt inn så jeg er veldig fornøyd med leveringen. Lenke til kommentar
Kian Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Herre jemini.. er jo som å ha på seg en hvilken som helst t-skjorte. Greia er vel bare at du er litt over snittet interessert i forsvaret. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis du skal inn i hæren så er det faktisk rimelig lurt å ta med ekstra. Folk har en lei tendens til å raske til seg alt de ser i garderoben, på vaskerommet etc., så det er fort gjort å stå igjen med 3 t-skjorter. Spesielt i rekrutten. I rekrutten nekter også befal gjerne å sende videre TS-skjema, og depot er überstrenge oppe i Nord i alle fall. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Herre jemini.. er jo som å ha på seg en hvilken som helst t-skjorte. Greia er vel bare at du er litt over snittet interessert i forsvaret. Eller så er de bare gode å ha på seg, enkelt og greit. Billige er de også. Lenke til kommentar
illest Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvis du skal inn i hæren så er det faktisk rimelig lurt å ta med ekstra. Folk har en lei tendens til å raske til seg alt de ser i garderoben, på vaskerommet etc., så det er fort gjort å stå igjen med 3 t-skjorter. Spesielt i rekrutten. I rekrutten nekter også befal gjerne å sende videre TS-skjema, og depot er überstrenge oppe i Nord i alle fall. Nåja..vi som hadde egen vaskemaskin + tørketrommel på rommet sleit ikke akkurat med det(noen avdelinger er høyere prioritert enn andre?) heheeee.. ..og depot er ikke særlig strenge i oppi Nord. Iallefall ikke på Setermoen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hum. Depot var uberstreng på skjold. Og jeg tør påstå jeg var i en av de mer prioriterte avdelingene, men dessverre var vi mange om beinet når det gjaldt vaskemaskinene. Tror det var tre som funket (en av de var så som så...), så det var ikke bare bare å få vasket der. Lenke til kommentar
illest Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Neida. Mitt kuk-svar var ikke seriøst ment heller. Jeg utførte min tjeneste i Sanitetsbataljonen, og vi hadde visstnok Norges fineste/beste kaserne. Hvert rom hadde hvert sitt bad, som inneholdt tørketrommel, vaskemaskin, toalett og dusj. Jeg tror ikke vi var klar over hvor fint vi hadde det i forhold til dere som ikke hadde dette tilbudet. Besetningen på depoet på Setermoen leir var iallefall hyggelige. Ikke var de nøye med å sjekke hva vi hadde med oss ut igjen heller, såfremt vi ikke hadde lagt det fram på båndet. Dette gjorde at iallefall jeg sparte en del TS'er Endret 16. oktober 2008 av 240b230ft Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det tror jaggu ikke jeg heller... Forbanna svin! Dog, ingenting slår der jeg er nå. Rommene er så som så, men vi har kantine, oppholdsrom, velferdsbibliotek osv. beregnet på mange hundre mannskaper. Vi er et titalls menige og litt flere offiserer Har helt latterlig god mat, er 4 mann per spillekonsoll osv. Jævlig greit, rett og slett. Lenke til kommentar
illest Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det tror jaggu ikke jeg heller... Forbanna svin! Dog, ingenting slår der jeg er nå. Rommene er så som så, men vi har kantine, oppholdsrom, velferdsbibliotek osv. beregnet på mange hundre mannskaper. Vi er et titalls menige og litt flere offiserer Har helt latterlig god mat, er 4 mann per spillekonsoll osv. Jævlig greit, rett og slett. Ja, messa på Setermoen skal visstnok være landets beste den også. Maten var iallefall überbra der, og selve messa var jo kliss ny. Frokost, lunch, middag og kveldsmat..alle måltider var bra(stort sett iallefall). Spesielt "dagen-derpå" maten (Lørdag og Søndag) var glimrende for en fyllesjuk/sliten stakkar. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvis du skal inn i hæren så er det faktisk rimelig lurt å ta med ekstra. Folk har en lei tendens til å raske til seg alt de ser i garderoben, på vaskerommet etc., så det er fort gjort å stå igjen med 3 t-skjorter. Spesielt i rekrutten. I rekrutten nekter også befal gjerne å sende videre TS-skjema, og depot er überstrenge oppe i Nord i alle fall. For det er så vanskelig å stjele noen ekstra da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvis du skal inn i hæren så er det faktisk rimelig lurt å ta med ekstra. Folk har en lei tendens til å raske til seg alt de ser i garderoben, på vaskerommet etc., så det er fort gjort å stå igjen med 3 t-skjorter. Spesielt i rekrutten. I rekrutten nekter også befal gjerne å sende videre TS-skjema, og depot er überstrenge oppe i Nord i alle fall. For det er så vanskelig å stjele noen ekstra da Nja, kanskje ikke såå vanskelig. men sjansen for å bli tatt er definitivt tilstede (iallfall på Skjold), og om du blir tatt og refset kan du hilse hadet bra til alle kule stillinger. Lenke til kommentar
Maukentrollet Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvis du skal inn i hæren så er det faktisk rimelig lurt å ta med ekstra. Folk har en lei tendens til å raske til seg alt de ser i garderoben, på vaskerommet etc., så det er fort gjort å stå igjen med 3 t-skjorter. Spesielt i rekrutten. I rekrutten nekter også befal gjerne å sende videre TS-skjema, og depot er überstrenge oppe i Nord i alle fall. For det er så vanskelig å stjele noen ekstra da Nja, kanskje ikke såå vanskelig. men sjansen for å bli tatt er definitivt tilstede (iallfall på Skjold), og om du blir tatt og refset kan du hilse hadet bra til alle kule stillinger. Det er jo ikke all verdens problem å lure til seg ting på depoet her på Skjold hvis du bare tenker noen hakk videre. Depofolka her oppe er nok ikke noe strengere enn andre steder.. Og det du mista kan fint skyldes dårlig utstyrkontroll. Befaler hater folk som skylder på andre for å stjele hele tia osv. Hadde du mye TS da du ble "kasta ut"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå