tomsi42 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det er den tiden av året at unge herr tomsi42 drar på badedyrfestival. Så her er et stemningsbilde fra årets utgave 1/640s, f/5.6, 210mm, ISO 200 Tatt med EOS 30D, Sigma 50-150mm f/2.8 + 1.4x converter (for de som er interessert i sånt). Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ensom? Må ha sett rimelig teit ut å dra på stranda med et par smådokker, du er tross alt voksen Blir nesten litt vanskelig å se noe i bildet, hverken noe underforstått poeng, kunsterisk kvalitet eller action... Is this the end for young Tomsi42? Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tja, jeg trakk nå på smilebåndet når jeg så bildet. Bare litt synd på han grønne stakkarn som både er litt ute av fokus og har blitt litt sammentrykt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tja, jeg trakk nå på smilebåndet når jeg så bildet. Bare litt synd på han grønne stakkarn som både er litt ute av fokus og har blitt litt sammentrykt. Har du ikke lagt merke til hva som skjer når folk går ut i kaldt vann? Armene blir heist opp og magen trukket inn. Grønningen har ikke armer og måtte klare seg med å trekke inn det som kunne trekkes inn. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Utrolig koselig bilde! Likte godt skarpheten. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Et artig bilde, tomsi Skulle dog ha likt å sett det skrått i fra front, med kameraet noen få centimetre over vannflaten for å få et litt mindre 'ovenfra og ned' perspektiv på bildet. Menmen, meg om det Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Føling i fjæra Kan tenke meg at man da ser noe sånt som dette da,spesielt hvis man er på en konsert som jeg ikke vil nevne navnet på. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kult bilde Har egentlig ikkemye mer å tilføre enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå