TStensland Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Hei jeg har akkurat oppgradert laptopen til pappa fra 512MB til 2GB minne. Maskinen fungerer bedre enn aldri før, men Windows Mail mottar ikke lenger mail. Den bare henger seg når den skal motta mail. Noen som vet hva problemet er?? OS'et er Vista Home Basic. PS: Mulig denne skulle ligget i programvareseksjonen, i så tilfelle er det bare å flytte den. Endret 17. august 2008 av TStensland Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det skal vel ikke ha noe og så på at man bytter RAM? Gå igjennom instillingene og skjekk at alt stemmer der.. Evnt. brukernavn og passord.. Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Nei det burde jo ikke det, men det fungerte fint før ramen ble installert. Har ikke endret noen innstillinger. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Passordet mitt detter ut hvar gang jeg instalerer noe programmer.. noe jeg syntes er ganske merkelig, men jeg legger det bare inn igjen - så funker alt helt fint! Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Skal sjekke om det er noe feil der, men da burde den jo uansett ikke bare hengt seg opp når han skal motta mailen Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Ser ut til at problemet har løst seg av seg selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå