mortyn Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Hei, Har oppgradert OS til Vista nå, fra XP, og kan ikke ungå å merke at itunes sin minispiller som legger seg på oppgavelinjen når man "minimerer" programmet er blitt borte. Har prøvd å legge den til manuelt, men får ikke den tilbake. Noen som kan hjelpe meg? Mvh Morten Endret 17. august 2008 av mortyn Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har du prøvd og høyreklikke på oppgavelinjen --> Verktøylinjer --> Åsså Itunes tror jeg ?? Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Om jeg høyreklikker på oppgavelinjen --> Verktøylinjer --> så ligger ikke itunes som et alternativ. :/ Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Om jeg høyreklikker på oppgavelinjen --> Verktøylinjer --> så ligger ikke itunes som et alternativ. :/ Gjør det til meg. Fant det ikke først jeg heller, se godt etter Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 HAHAAHAH, sinnsykt latterlig. Nå ligger den der plutselig og lover den ikke var der i sta! Thanks;D Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 HAHAAHAH, sinnsykt latterlig. Nå ligger den der plutselig og lover den ikke var der i sta! Thanks;D Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå