Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Eg kom over ein film på youtube som fekk meg til å opna augo for eit nytt fenomen! Regjeringa vår testar nye stoff på oss via vatnet. Sjå filmen og få opp augo! Dette skjer her og NO! Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Alle vet jo at sprinkler rainbows er en av tidenes største coverups Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det ligger en skatt i plenen! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Tror du the maker of that video er seriøs? Men ellers! Bra artig! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) amerikanere, de er alltid redd og bekymret. Er det mulig å ta det der seriøst? Det kommer også regnbue i sommerferien ute i havet når man kasten en stein og ser på plasket Endret 23. august 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 SHIT! I HAVET OGSÅ!! Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Haha, så lettlurte dere er. Det der er jo helt naturlig. De små dråpene av vann fra sprederen bryter lyset akkurat som regndråper gjør. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Haha, så lettlurte dere er. Det der er jo helt naturlig. De små dråpene av vann fra sprederen bryter lyset akkurat som regndråper gjør. Serriøst ?! Jeg har mere tro på youtube filmen, vi er prøvekaniner ! x_x Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 synes at den konspirasjonen er litt drøy, tror heller på denne enn den der http://www.youtube.com/watch?v=Tk1nA4SdMus Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Tror du the maker of that video er seriøs?Men ellers! Bra artig! Anbefaler at dere titter på resten av videoene den dama har lagt ut. Etter å ha sett igjennom videoene hennes kan jeg ikke tro annet enn at denne dama er en typisk amerikaner, og ja, hun er seriøs. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Sånn går det når vi lar de homofile drikke det samme vannet som oss! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Sånn går det når vi lar de homofile drikke det samme vannet som oss! Glad jeg koker vannet. Sikkert en homo som drikker fra vannet her Kædder seff. Endret 24. august 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Sånn går det når vi lar de homofile drikke det samme vannet som oss! HAHA! Dagens latter! Amerikanerne er patetiske! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå