Gå til innhold

Mafia mission problemer...

Anbefalte innlegg

Now kick the wooden block from under the cistern (you have two of them if you goof up once - just watch the position of the tracks when you push the levers that move them), and use it - and a cigarette - to, well, open the warehouse door.

Som dere ser så sliter jeg med Mafia for de som husker det forsatt.

Jeg er kommet ned til havna der jeg skal knerte Morello-dude som er inne i en hangar. Jeg har fått med meg at jeg skal flytte på de "pinnen" som gjør at en av de (eller 2) av de godsvognene med explosive eller bensin skal trille mot døren der Mr.Morello sitter inne. Eller noe lignende.

Jeg har justert spakene, men hvordan i pokker får skal jeg få vogna med bensinen til å rulle?

I følge denne walkthroughen så skal jeg gjøre følgende:

Now kick the wooden block from under the cistern (you have two of them if you goof up once - just watch the position of the tracks when you push the levers that move them), and use it - and a cigarette - to, well, open the warehouse door.

Noen som kan si dette på NORSK :p

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den tingen der tok meg sikkert 3 sammenhengende spill dager og finne ut !!! F*** at de skal gkøre det så vansklig, etter jeg hadde drept alle på hele stasjons området untatt en begynnte jeg og lete etter morello jeg lette og lette skjønnte igen ting, etter og har gått rundt der i 24 timer (ja, 24 timer in REAL WORLD) ble jeg skutt av han ene duden jeg ikke hadde tatt, huff påen igjen HUFF HUFF jeg sleit med og finne ut av den klossen, og det var sykt irriterende!!!! mee men har runda spillet for mange månder iden nå da. Når vi er inne på det .... noen som vet når en tilegspakke kommer eller om det i det heletatt kommer noen?

Lenke til kommentar

Den klosse-dingsen på havna var en smart greie. Det er jo noken fiender i ei hytte litt nedanfor toget på en måte, og eg stod med ei rifle bak toget og skaut mot dei, for å ha det litt gøy.. og plutselig begynnte toget å trille.. Fikk heilt panikk! En av fiendane traff klosse-dingsen, så eg slapp å tenke det ut! Hehe, lucky me! =)

Lenke til kommentar
Gå til vognen,bøy deg ned og klikk med høyre musetast.Nå vil vognen trille og treffe døren.Gå til vogen igjen og wolla du er inne.Sørg for at du har masse ammunisjon for det blir en heftig  duell der inne. 8)

Tror den saken ble svart på 40 ganger, men men......

(lese posten vet du)

.exe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...