PlokkSD Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei! har et problem med det trådløse nettverket... når jeg starter opp pcn, så har jeg internett i ca 3-5 minutt... så mister jeg det! Det står at jeg er tilkoblet linksys(nettverket), men når jeg oppdaterer nettverkslista, så er den ikke der! Har prøvd og slettet programvaren til usb adapteret, og lagt det inn igjen, uten noen forandring.. på alle de andre pcene i huset går alt som normalt, så det må være noe galt med mitt! hjelp?:> noen annen info du trenger... si ifra! Kim Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hvis den 'kommer og går' så er det trolig signalstyrken som er svak eller annet som overdøver den. Regner med du ser andre trådløsnett hele tiden? Du kan prøve å flytte på antenner eller bytte kanal i router. Lenke til kommentar
PlokkSD Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 den kommer ikke og går.. den er der når pcn startes opp, og forsvinner kort tid etter det... da er jeg ikke koblet til nett før jeg restarter pcn igjen, da finner den linksys med en gang... mn kjørte systemgjennoppretting, så nå funker alt igjen! Lenke til kommentar
PlokkSD Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 den kommer ikke og går.. den er der når pcn startes opp, og forsvinner kort tid etter det... da er jeg ikke koblet til nett før jeg restarter pcn igjen, da finner den linksys med en gang... mn kjørte systemgjennoppretting, så nå funker alt igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå