Bruker-158599 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) når skjerm spareren har stått på en stund så blir ikonene på skrive bordet hvite, etter noen sekunder er de normale, det er det samme med alle programmer, når jeg trykker på alleprogrammer blir hele menyen hvit, åsså er den normal igjen, jeg trenger ikke å defragmentere å jeg har 64% ledig diskplass. kjønner ikke hva som er problemet datan min er 3 år gammel, det er en DELL noen som vet hva det kan være? p,s vil legge til et bildet, men klarer det ikke noen som vet åssen jeg gjøre det? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tviler på at det er malware-relatert, men hvis det er det; blir det å følge veiledningen til norbat Hva mener du med å legge til et bilde? Har du alerede bilde, men vet ikke hvordan du legger det ut på forumet, eller vet du ikke hvordan du skal ta bilde? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Tviler på at det er malware-relatert, men hvis det er det; blir det å følge veiledningen til norbat Hva mener du med å legge til et bilde? Har du alerede bilde, men vet ikke hvordan du legger det ut på forumet, eller vet du ikke hvordan du skal ta bilde? har det, men vet ikke hvordan jeg legger det i emne Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Når du svarer, må du trykke på "Add reply" og ikke "Fast reply". Da kommer du inn på en side, og lenger ned står det "Vedlegg", der du kan bla gjennom og finne bildet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå