AndersK_ Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Morn dere, jeg søkte nettop litt rundt på nettet etter denne MP3 spilleren, og etter uttalige søk på norske + utenlandske sider, fant jeg denne superdupre siden Bare se på linkene! Nex II Highly Advanced Portable MP3 Player Minne Test, engelsk Tilsammen: 111 dollars! (900 spenn, tall fra Postbanken ) Spm. mitt er: 1) Hvis jeg kjøper denne spilleren fra USA, eller wtf land det er..: Den virker vel her også? 2) Den går jo på vanlige AA batterier ("standard"), og siden jeg har batterilader her hjemme, så kan jeg vel lade opp batteriene her også sånn at de passer/virker inni mp3 spilleren? 3) Og, mp3 spilleren er vel knallbra til den prisen? Er litt nuub inne elektro osv, så jeg håper på mange gode svar! Mvh. Purken! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 for det første, den er fra frontier labs, som er basert i hong kong, hvis jeg ikke tar feil joda den er knall den, men jeg ville tatt en kikk på Nex IIe istedet, siden den kan bruke strøm fra USB når den overfører, + at den kan bruke strøm fra AC strøm adapter... så er den nyere da... men den koster f.eks 1199 kr på MPX.no her men Nex II er knall - bare sørg for å ikke bruke IBM Microdrive, fordi batteri levetiden suuuger hardt og kort med disse, da er CF kort myyyye bedre og ikke kjøp 64MB CF brikke! (det er for lite, hehe - jeg så en 6GB CF brikke på CeBit ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 jepp.. kjøp deg minst 256mb cf-kort hvis du skal ha litt mer enn 10-12 sanger på spilleren. selv har jeg 32mb på mp3spilleren til t68i'en min, og der må det heftig redusering av bitrate til for å få ca. 10 sanger innpå. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 hallo folkens, den tar faktisk WMA sanger også =o), da får man dobbelt så mange sanger Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 og dessuten så har jeg ikke så mye mer enn 1000 kroner og kjøpe for, så jeg synes det er greit og ha en såpass billig mp3 spiller+skins til samme prisen (8 stk) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har denne spillern... 1. Du burde heller gå for en billig jazpiper og kjøpe kort... 2. Hvis du SKAL ha spillern, sørg for at det er NexIIe 3. regn med å måtte kjøpe ekstra saker hvis du ikke har gode høretelefoner og oppladbare batterier... 4. anbefaller SVART, hvit er Stygg som fy! 5. Utrolig bra spiller.... men finnes bedre der ute til samme pris... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 men jeg får vel BRUKT den her? og et spm. til: Det er vel ikke no' tolldritt eller noe her i landet som kan bøffe mp3 spilleren av meg også kreve penger av meg? evt. hvor mye? Mvh Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 og et spm. til: Det er vel ikke no' tolldritt eller noe her i landet som kan bøffe mp3 spilleren av meg også kreve penger av meg? evt. hvor mye? Mvh hahaha, you crack me up! Vi bor i NORGE!!! landet som oppfant skatt nesten... du må legge til 24% moms +160kr ekspidisjons gebyrer... tror jeg... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 hmm...250+895=1150 : asså, 24% av 895 er ca. ehh... 225 160,- = 160,- 385 blir det 900+385 = 1285 BLÆÆ! men det er fremdeles billigere =o) Dette var asså med NEX II og 128 mb minne!!! :o Her koster det nermere 2000'lappen... men du..når vi er inne på det: Er det STOR sjangs for at man blir "busta i tollen" ? eller er det akkurat som svinesund? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Her koster det nermere 2000'lappen... men du..når vi er inne på det: Er det STOR sjangs for at man blir "busta i tollen" ? eller er det akkurat som svinesund? Tja, hvis avsender ikke anstrenger seg for at du skal slippe, og du får det i posten er vel sjangsen for å bli "busta" ganske nøyaktig 100% AtW Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Tja, hvis avsender ikke anstrenger seg for at du skal slippe, og du får det i posten er vel sjangsen for å bli "busta" ganske nøyaktig 100% AtW Jeg betaler med Visa kort, så kommer det pakke i posten, så en lapp i min postkasse, så løper jeg fort som pokker ned på posten og henter den.. Mener du noe alla dette? 8) Seff ikke postoppkrav da :smile: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg betaler med Visa kort, så kommer det pakke i posten, så en lapp i min postkasse, så løper jeg fort som pokker ned på posten og henter den.. Mener du noe alla dette? 8) Seff ikke postoppkrav da :smile: Det som vil skje er følgende: du betaler med visaen, posten fortoller og du får en regning sammen med pakka (posten har begynt med dette, istedet for at du må ned på tollen å plukke den opp, eller svare på det spørreskjemaet). AtW Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Det som vil skje er følgende: du betaler med visaen, posten fortoller og du får en regning sammen med pakka (posten har begynt med dette, istedet for at du må ned på tollen å plukke den opp, eller svare på det spørreskjemaet). AtW Hva må jeg gjøre for og IKKE få sånn toll-till greier da? *trøtt* se på idol nå Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 bestille fra samme land som du bor i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå