TraL-LaL-La Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har hatt problemer med å kopi en cd til an annen cd. Jeg har bare 1 cd rom på pc'n, som er en dvd brenner. Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7200S Produktbeskrivelse Sony NEC Optiarc AD-7200S - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM-stasjon - Serial ATA Enhetstype DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM-stasjon Dimensjoner (BxDxH) 14.8 cm x 17 cm x 4.2 cm Optisk lagring DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM - 5.25" x 1/2H Lesehastighet 48x (CD) / 16x (DVD) Skrivehastighet 48x (CD) / 20x (DVD±R) / 12x (DVD±R DL) Overskrivingshastighet 32x (CD) / 6x (DVD-RW) / 8x (DVD+RW) / 12x (DVD-RAM) Buffer Underrun Protection Ja Sånn ser den ut. Jeg har prøvd mange forskjellige programer, men har ikke helt fått til. Så jeg lurte noen kan hjelpe meg ut? har dere noen anbefallinger på noen programvare som er lett å bruke, mens også er for kun for pc med 1 cd rom? Takk Lenke til kommentar
TraL-LaL-La Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 takk for forslaget, men er den lett å bruke, med bare 1 cd rom? Siden jeg har instal så mange programer, er litt små lei. :S Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Portable versjon av InfraRecorder finnes her. Du slipper å installere noe som helst, bare kjører .exe filen. Ja det er enkelt å bruke. Endret 17. august 2008 av hernil Lenke til kommentar
TraL-LaL-La Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Jeg installerte Portable versjon av InfraRecorder, jeg får ikke til.. jeg har prøvd å trykke på alt. Men den lar meg ikke kopi/brenne. Er det noen som har litt tid, å si meg step by step hva jeg skal gjøre? Er ikke helt fink på dette som dere ser :S Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Portableversjonen gir deg vel den enkle menyen når du starter, så det er bare å navigere til copy og velge copy disc. Deretter skal det være så enkelt som å sette inn cd-en så får du instruksjoner. Lenke til kommentar
TraL-LaL-La Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) hmm jaoki.. det må være noe galt med brennen da :S vet ikke hva.. kjøpte pcen noen dager siden.. er bare brenningen som er noe galt med.. Jeg prøvde å velge copy disc, men den var meg ikke trykke på "ok". hm rart EDIT: skal prøve på laptopen. Ellers må det være cd en da.. Er film fra bryllupet, som jeg ønsker å ha flere kopi av :S den funker å se på pc og dvd spiller på tven.. veldig rart Endret 17. august 2008 av TraL-LaL-La Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Du må sette inn en blank cd først. InfraRecorder sjekker den også kan du sette inn cd-en du vil kopiere. Lenke til kommentar
TraL-LaL-La Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 hm, når jeg legger inn en black cd, er det Erase/Format Disc eller Ficate Disc eller noe som jeg skal trykke på? Også etter det er det bare å Copi Disc -> to a Compack Disc eller to a Disc image? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Får du opp dette når du starter InfraRecorder? Lenke til kommentar
TraL-LaL-La Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Nope, jeg kommer rett inn.. hm, men jeg får en sånn mld: "InfraRecorder could not automatially defect the driver letter of one of your drivers. Pleace spesity the correct drive letter below." Da tok jeg bare å velgte E: siden det er min driver. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvis du vil ha det enkelt kan du finne frem filen irexpress.exe som er filen som gir deg den enkle menyen. Lenke til kommentar
TraL-LaL-La Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Endelig fikk jeg det til, jeg vil bare takke deg hernil, for at du tok tiden å hjelpe meg ut =) takk. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Fint at du fikk det til. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå