MBrandt Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 hei og hopp. Leter etter, som tittelen sier, en svart fjernkontroll til xbox elite som jeg da kan bruke til film. har ikke saa lyst til aa kjope en hvit. Noen som har sett noe saant? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Logictech Harmony one er svart, og fungerer til X360. Den er litt dyr dog, men den fungerer med det meste av andre ting du har på stua også. Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Ok. Tenkte mer på tredjeparts utstyr som er laget for xbox 360. Noe som sto i stil med selve boksen da.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tja. Det har ikke jeg sett hvertfall. Kan jo kjøpe en hvit, skru av dekselet (hvis det er mulig) og så lakke den svart. Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Ok. Tenkte mer på tredjeparts utstyr som er laget for xbox 360. Noe som sto i stil med selve boksen da.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ja, det var det jeg mente når jeg sa at jeg ikke har sett noe sånt. Jeg har ikke sett noen tredjeparts svart media-kontroll. Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Beklager, dobbelpost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå