Rape Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Heisann:) Skal kjøpe mitt første videokamera så trenger litt hjelp her. Det er vell ikke så mye å skrive, Prisen skal være i 1600kr klassen (eller under) Best mulig i prisen:) Takk på forhånd. Raymond Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Canon MD101 får du vel til omtrent 1500 nå, og de aller billigste av de dårlige merkene. Men det er ikke akkurat noe å skryte av, og spesielt i begrenset belysning kan du glemme å få til noe brukbart. Prøv å finn en billig Panasonic som er overkommelig i pris. Disse gir stort sett et så bra resultat som er mulig å få i de billigste prisklassene. Lenke til kommentar
Rape Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 ok, kan faktisk øke prisklassen til 2000 kr.. så ja trenger fortsatt hjelp Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg fant en med optisk bildestabilisator, videolys og nattmodus til under 2000 kr. Jeg fant den via søket på spesifikasjoner i prisguiden. Den heter: Panasonic NV-GS90 Lenke til kommentar
torve Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Heisann:) Skal kjøpe mitt første videokamera så trenger litt hjelp her. Det er vell ikke så mye å skrive, Prisen skal være i 1600kr klassen (eller under) Best mulig i prisen:) Takk på forhånd. Raymond Hva med dette kameraet. Sony DCR-HC27E til 1290,- Lenke til kommentar
Rape Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Denne "Panasonic NV-GS90" så bra ut. Jeg er ikke akkurat flink med spesifikasjoner med videokameraer eller slik så all hjelp og anbefalinger er hjertelige velkommen:) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 NV-GS90 er vel regnet som det beste kameraet i sin prisklasse. Det kan anbefales ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå