MidnightCreep Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 God dag. Jeg har en pc som er ca 3 år gammel,med vindows xp home på.. Denne ble bygget som Hjemmepcavtale den gangen. Jeg vet ikke om den lisensen den gangen er retail eller oem. Nå skal jeg bygge meg en gamer maskin,kan jeg bruke den lisensen til denne pc'en min ? mvh fredrik Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ja, normalt kan du det hvis XP kom på CD. Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har cd/dvd med win home xp ja. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Mener å ha lest at nytt hovedkort regnes som ny pc og krever nytt os, men uansett er det vel bare å prøve... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det er Vista som er slik (som forøvrig bare krever reaktivering), ikke XP - som trådstarter har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå