Gå til innhold

Kvalitet på pumpe luftgevær.

Anbefalte innlegg

Kom over denne Crosman 760 Kit pumpe luftgeværet her når eg satt og surfa på nette. Har ønska meg ein slik ein fra eg såg Alene hjemme filmene da eg var liten. Har leita litt på nette for å finne ut noko om kvaliteten, men finner bare at den er laga av hard-plast og funker ikkje til å skyte noko langt vekke.

Men er den verdt 1000spenn og er det nokon som har prøvd den?

LINK

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Det funker bra. Kvaliteten på det er ganske bra, plasten på det er ikkje på nokon av slite delene. Miniuset med det er at det er lite, virker meir som det er for unger enn menn som ønsker å ha det gøy. Du blir ganske sliten i armen av å pumpe 10 ganger for å skyte. Eg skyter bare med rundkuler for der er kan du har ca 200 kuler i geveret.

Matrialet det er laga av er ikkje noko å skryte over. Laser sikte er bare eit rør med pleksiglass som dei rødt lys lyser på.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

www.rodan.no selger Crosman Classic 2100 (som har mer punch) enn 760, for 695 på tilbud. Ut fra det jeg har lest er det et bedre gevær, det kan en lese mellom linjene hos www.crosman.com også. Jeg har kjøpt Classic 2100 og er godt fornøyd med det. Greit til lek og moro når jeg blir lei av å trekke opp mitt Hatsan 125 5.5 gevær ;o)

Brukbart er det, du kommer til å ha mykje gøy med det. Eg kjøpte det fra teknikmagasinet til 999kr pluss 1500 rundkuler, med frakten trur eg det kom på 1200 til 1300.
Lenke til kommentar

Ja og .22lr krever at du enten har tatt jeger prøva, eller at du er med i en skytterklubb som bruker det.

Altså litt mer pes enn et luftgevær.

Men man må ut med et par lapper for å få et bruktbart våpen som gjør det gøy å skyte på blink med

Lenke til kommentar
Ja og .22lr krever at du enten har tatt jeger prøva, eller at du er med i en skytterklubb som bruker det.

Altså litt mer pes enn et luftgevær.

Men man må ut med et par lapper for å få et bruktbart våpen som gjør det gøy å skyte på blink med

Ja, og med 22LR må en være enda mer forsiktig med hvor en skyter, kula går inntil 2400 meter... (+/- avh. av type ammo).

Endret av Spiky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...