Gå til innhold

Drivere til Maxtor OneTouch II?

-TH-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disken skal ikke ha noen driver... Kun Win98 trengte noen USB drivere for å funke med eksterne lagringsenheter, XP klarer seg som oftest uten.

At den ikke dukker opp kan bero på andre årsaker, har du brukt disken før eller er den ny?

Om den er ny så må du inn i diskbehandling og sette den opp først sannsynligvis.

Er den en gammel disk som plutselig har forsvunnet så har du sannsynligvis hatt en partisjonstabell krasj eller lignende og du burde vurderere data recovery, altså med GetDataBack blant annet, finnes en del tråder på det her og jeg overlater det til andre å forklare prosedyren.

Lenke til kommentar
Disken skal ikke ha noen driver... Kun Win98 trengte noen USB drivere for å funke med eksterne lagringsenheter, XP klarer seg som oftest uten.

At den ikke dukker opp kan bero på andre årsaker, har du brukt disken før eller er den ny?

Om den er ny så må du inn i diskbehandling og sette den opp først sannsynligvis.

Er den en gammel disk som plutselig har forsvunnet så har du sannsynligvis hatt en partisjonstabell krasj eller lignende og du burde vurderere data recovery, altså med GetDataBack blant annet, finnes en del tråder på det her og jeg overlater det til andre å forklare prosedyren.

Den er gammel...har brukt den før og det har virket fint med cdèn som følgte med...

Disken er passordbeskyttet og den bruker å dukke frem når jeg har installert den cdèn som følgte med...men nå finner jeg jo ikke den!!!

Lenke til kommentar

Er det noen som har denne software cdèn til Maxtor OneTouch II 200 GB?

Jeg tror jeg må ha denne for å få disken frem....det har vertfall fungert tidligere.

Visst noen har den kan du pakke den å sende på mail da? Eller i verste fall i posten....skal selvfølgelig betale porto! :)

Min mail: [email protected]

Håper noen kunne tatt seg bryet å hjelpe meg slik at jeg får tilgang til alle mine bilder og musikk...!

Lenke til kommentar

Godt mulig jeg kan hjelpe deg der om det er slik det hele ligger ann.

Jeg har en Maxtor ekstern OneTouch II bare større enn din, 300Gb, kjøpt fra Komplett i sin tid.

Når jeg er tilbake i Norge kan jeg se om jeg finner CD'n og lage en kopi av den.

Lenke til kommentar
Godt mulig jeg kan hjelpe deg der om det er slik det hele ligger ann.

Jeg har en Maxtor ekstern OneTouch II bare større enn din, 300Gb, kjøpt fra Komplett i sin tid.

Når jeg er tilbake i Norge kan jeg se om jeg finner CD'n og lage en kopi av den.

Det hadde vert utrolig snilt! Har endevent hele leiligheten uten å finne denne cdèn...

Når er du tilbake fra ferie?

Jeg kan sette inn penger for jobb og porto visst du sender ett kontonummer på mailen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...