NIGHTCD Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 I dag la jeg inn bestillingen min til Zepto på en Zepto 4100, de sa den kom til å bli levert ca i midten på april... Virker som en ok maskin til mitt bruk.. NIGHTCD Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hvordan klarte du å bestille den? Jeg finner den ikke på zepto.no. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Vi er stolte av deg..... Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Ja, bra jobba NIGHTCD! Her sitter resten av Norges befolkning og venter på 4100, og du tar rett og slett og bestiller deg en før den er "bestillbar". Ringte du til dem? Lenke til kommentar
NIGHTCD Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Ja jeg har hatt noen dager at og fram, så til slutt så kom vi fram til at jeg kunne bestille den på forhånd... Kommer sikkert til å stige i pris vist dollar kursen forsetter å stige ... Så det er sikkert lurt å bestille den nå vist dere er intressert... Fikk beskjed fra Zepto at Zepto 4100 skal komme på web i løpet av uken (Men vet ikke hvilken dag den kommer) Fikk forøvrig et lite word dokument med spesifikasjoner om maskinen.. NIGHTCD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå