Gå til innhold

Atlantica online - nytt strategi mmo

Anbefalte innlegg

Kom over dette spillet i dag, da jeg fikk mail med betainvite fra ett spillforum jeg er medlem på, å jeg må si dette ser ganske spennende ut igrunn!

Om jeg har forstått det riktig er dette ett turbasert mmo, hvor du kan styre spillerne litt som i final fantasy

For å lese mere om spillet kan du besøke http://atlantica.ndoorsgames.com/center/default.asp

Legger ved den infoen jeg fikk i mailen også:

Atlantica Online is a new strategy MMO from Ndoors Interactive.

It is set in a fantasy world, where past, present & future co-exist. You take the role of an adventurer, exploring many wonderful places, such as the Hanging Gardens of Babylon and the Pyramids of Egypt.

Game-features include:-

Turn-based combat system

Rarely-seen in online games, Atlantica features a turn-based combat system, with an option for the player to either carefully control the actions of all nine players in the group, or to preset each characters skills and let the automatic combat system do all of the work!

Mercenary system

In addition to the main player-character, up to eight mercenaries can be hired. Mercenaries each have a skills class, making mercenaries useful in combat. As play continues, mercenaries age and lose prowess on the battlefield, meaning that the player will always want to keep one eye on the NPC roster.

Sitter på en betakey jeg ikke kommer til å bruke pga manglende tid, så om noen er genuint interessert i å prøve får de sende meg en PM ;)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Nå er det nettopp kommet en ny svær patch til dette spillet, som gjør det enda bedre å spille og flere valgmuligheter, dessuten er det gratis å spille da, siden det er basert på mikro-transaksjoner, altså du kan kjøpe ting som gjør det litt mer komfortabelt å spille, men ikke nødvendig.

Lenke til kommentar

Dette er faktisk ganske allright for den som ønsker en liten forrandring. Questinga er utrolig linær, det er bare å gå fra punkt a til b, og det er ikke akkurat skjult så veldig godt. Men i bunn og grunn så er det jo det samme som alle andre spill der ute (wow, lotro, everquest 2), de har bare funnet en bedre måte å skjule det på.

Det som er så morsomt med det er at det skal så utrolig lite til fra å være middels til god, og det handler ikke om utstyr.

Kan også nevnes at spillet har fordeler til dem som velger å hjelpe nye spillere. Det vil si at når du starter, så vil masse folk gi deg penger, og ting. De får 1 stamina for å gi det deg, og en stamina gir deg dobbel droprate og 3 ganger så mye xp i en kamp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...