Tunky Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kanskje jeg må kjøpe meg en Knott-pose til lørdagsgodt i morra. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hvit er best! Og så kommer grå og brun. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Deal, når kommer du til Stavanger sa du? Blir ikke igjen en eneste knott når vi slår oss sammen. Ja, vi hadde vært et bra team. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hva er så godt med den brune? Den smaker jo ingenting spesielt, de er bare harde og smaker litt søtt? Mens de gråe smaker god lakris, og de hvite husker jeg ikke smaken, men de smaker godt Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Syns kombinasjonen smaker best - altså sånn den kommer fra fabrikken. En munnfull med litt ymse av fargene. Håpløst å sitte i kinoen og sortere fargene uten å gå glipp av filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 De grå er best. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Tror jeg likte hvit best, og brun nest best Leeeenge siden jeg har spist Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Grå er definitivt best. Også brun også hvit^-^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Grå, så brun, så hvit. De hvite kan egentlig bare spises kombinert med en av de andre. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Dere tar feil allesammen, fruktknotten er desidert best av alle. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg: Grå, brun, hvit Kjæresten: Hvit, brun, grå. Perfekt! Endelig en godtepose hvor vi ikke trenger krangle om de beste godbitene. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Litt lengesiden jeg har spist knott nå faktisk. Men dette er jo noe en aldri glemmer! Grå - hvit - brun. Men en god samling av flere er heller ikke å forakte! Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Eg skal på knotthandling om ca. 5 min. Dei brune, mest porøse er vinnarane i posen. Dei grå på ein god annanplass. Dei kvite kunne dei spart seg. Nett mens eg sat her, dukka det opp ein tanke i hovudet mitt: Dei brune er skræmande like Lakrisal, er dei ikkje? Det er sjukt lenge sidan eg har åte dette her, så eg må ut å forske litt. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hvit knott er jo best så kommer grå og der etter brun. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Dere tar feil allesammen, fruktknotten er desidert best av alle. Fruktknott?? Grå og brun har alltid vært favorittene. De hvite går an, men da jeg var yngre så mente jeg de smakte fluor. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Grå og brun er gode, hvit er, vel, ganske kjedelig smak for å være ærlig. Tror sannelig jeg skal plukke opp en pose knott snart. Var jo favorittgodteriet da jeg var mindre. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Grå, kvit, brun. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dere tar feil allesammen, fruktknotten er desidert best av alle. Fruktknott?? Fruktknott ja. Dessverre sluttet de å selge den. Jeg har faktisk skrevet brev til Nidar for å få dem til å lansere den på nytt, men det var ikke noen planer om det - de mente at den solgte for dårlig. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Rent smaksmessig vil jeg si det er delt mellom hvit og grå, men overall vil jeg nok sette en knapp på hvit da den er lettere å introdusere i nye miljøer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå