Alex_TempoCorvette Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg lurer på hvilken knott flertallet liker, Hvit-Brun-Grå? Jeg synes den grå med lakrissmak er best Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 I rangert rekkefølge; Brun, grå og hvit. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Grå er min favoritt, så kommer hvit på en god andreplass. Kanskje en poll hadde vært greit her? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 I rangert rekkefølge; Brun, grå og hvit. Brun..? Er det ikke bare grå og hvit? Lenke til kommentar
BrageD Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 I rangert rekkefølge; Brun, grå og hvit. Brun..? Er det ikke bare grå og hvit? Nei, det finnes gråbrune. Selv synes jeg de brune er best. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 I rangert rekkefølge; Brun, grå og hvit. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg lurer på hvilken knott flertallet liker, Hvit-Brun-Grå? Jeg synes den grå med lakrissmak er best Ka i all verden er knott? Bilde? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvit - grå - brun. Hvit - grå - brun. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg lurer på hvilken knott flertallet liker, Hvit-Brun-Grå? Jeg synes den grå med lakrissmak er best Ka i all verden er knott? Bilde? Spiser det ikke så ofte at jeg husker hvilken som smaker hva. Syns alle 3 er gode. Når jeg var mindre var de hvite best. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 I rangert rekkefølge; Brun, grå og hvit. Som jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvit - grå - brun. Hvit - grå - brun. Motsatt av meg, jeg elsker de brune; spiser de grå, og de hvite ... vel ... dem bruker jeg til å kaste på ting når jeg venter på bussen etc. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Motsatt av meg, jeg elsker de brune; spiser de grå, og de hvite ... vel ... dem bruker jeg til å kaste på ting når jeg venter på bussen etc. Du, jeg og en pose knott. Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 De hvite er overkommelige, brun og grå er suverent best Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Motsatt av meg, jeg elsker de brune; spiser de grå, og de hvite ... vel ... dem bruker jeg til å kaste på ting når jeg venter på bussen etc. Du, jeg og en pose knott. Deal, når kommer du til Stavanger sa du? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 De hvite er uten tvil best. De grå er ikke gode engang, bruker å plukke dem ut Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Deal, når kommer du til Stavanger sa du? 7 uker. Blir ikke igjen en eneste knott når vi slår oss sammen. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Brun - Grå - Hvit. Hvite går ned, men de ligger ofte igjen mens posen er tom for resten. Minner meg på at det er flere år siden sist jeg kjøpte meg en Knott-pose. Det er jammen på tide igjen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Neste gang dere spiser knott er dere mer enn velkommen til å sende meg de hvite, altså. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 I rangert rekkefølge; Brun, grå og hvit. +1. Poll anyone? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Enten brune eller grå. Husker ikke helt akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå