danfredr Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hei. Jeg har store problemer med grafikk i spill på min laptop med intel 965 grafikk kort. Det er slik at i FarCry så mangler det teksturer på vannet å land å det er bare trærne å våpenet mitt som vises. enkelte spill fungerer delvis menyen har tildens til å vorsvinne i Live for Speed. i windows vista fungerer kun Live for Speed, men det glir utrolig dårlig iforhold til i Windows XP. FarCry virker ikke i Vista pga intel som ikke har sluppet drivere enda for at det skal fungere, så det er ikke probleme. Om noen har samme probleme som meg i windows xp å har løsningen eller forslag, vær så snill si i fra =D Jeg har en Toshiba satellite U400. Centrino dual-core 1,83ghz, 3gb ram, Intel 965. Driver versjon: 7.14.10.1329r3 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Du er optimist hvis du tror at bærbare med Intels integrerte grafikk X3100 med delt system minne kan brukes som spill maskin ? Toshiba har en egen serie for spill/multimedia PC som har dedikerte skjermkort. Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Hvis du titter innom Youtube, å så søker på INTEL X3100 eller INTEL 965.. så vil du nokk se at en rekke spill virker utmerket med denne grafikk prosessoren. Klarte foresten nettop å kjøre Doom3 under Ubuntu Linux i openGL. Jeg er ingen optimist, jeg vil bare at pcen min skal virke som den skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå