exmx Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kamera: Olympus E-420 ISO: 100 Brennvidde: 14 mm Blender: F5.0 Lukketid: 1/160 sek Blits: Nei Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Bittelitt for mørkt, men ellers liker jeg det. Passelig dystert og forlatt. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Litt enig med Carny. Jeg skulle gjerne ha sett at selve vinduet og vinduskarmene var litt lysere. Veggen rundt syns jeg hadde en fin farge og lysstyrke. Komposisjonen fungerer. Øynene går umiddelbart til vinduet for så å skli over veggen og tilbake til vinduet igjen. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
exmx Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 En litt lysere versjon: Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Likte den mye mye bedre Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Du har funnet deg et fint motiv her. Dette er et bilde jeg kunne ha tatt. Jeg kunne tenkt meg bildet enda lysere. Særlig vinduet. Jeg har tillatt meg selv å leke litt med bildet ditt, for å få det mer slik jeg kunne tenke meg. Jeg kroppet litt også, for å få vinduet litt større; synes det ble litt mye tomrom ellers. Du får si ifra hvis du vil at jeg skal fjerne bildet. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå