Bruker-158599 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) hei, jeg oppdaterte avg 8 i går, da var alt fint, når jeg slo på datan igjen oppdaterte den seg automatisk, men det gikk ikke, det stod "A.bin file is missing" hva skal jeg gjøre? jeg avinstalerte den å instalerte en nyere versjon igjen, men det gikk heller ikke, samme problemet! synes det er veldig rart at jeg mangler er fil når jeg oppdaterte den samme dag, noen som vet hva jeg kan gjøre? edit: bla nedover til "r2d290" trykk på "norbat" gjør det han sier Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Gjør det som står nedenfor for å fikse det, på mandag så skal autoupdate være operativ igjen. AVG has pulled the file from public download. AVG is aware of the issue and is working to correct the matter. Reinstalling will not resolve the issue 1) go to »www.grisoft.com/ww.download-update 2) make a directory on your desktop called AVG 3) download AVI: 270.6.4 4) download IAVI: / 1616 5) move the dowloaded files to the directory you made called AVG 6) launch AVG 7) select tools -> update from directory 8) select the directory called AVG where you put the downloads That's it. Should be fixed. Endret 17. august 2008 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
marama Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 samme prob til meg også Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Som norbat sier: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=995595 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 takker da var det løst! trykk på norbats sitt navn og gjør det der takk alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå