Amberlamps Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ny klasse, ingen kjente, skummel kontaktlærer. Satser nesten på at det bedrer seg etterhvert. Du var like 'heldig' som meg da! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Noen som har erfarning med å ta helårsprøven i et fag - uten å hatt undervisning? Vurderer å ta om igjen helårsprøven i 1T i år slik jeg kan forbrede meg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jippi, jeg kom i klasse med de qle Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 kjente 4 stk på elektro trinnet. er 4 klasser. greide faen ikke å komme i klasse med en av de -_- haha. så altså helt ukjente folk. er faen ikke lett når du ikke har vært noe spesielt sosial siden jul (utenom ungdomskolen, som jeg sjelden var på) Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Begynner på VG1 elektro linjen i morgen.. Kan ikke si at jeg gleder meg, kjenner ingen der :/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Feil holdning, lille gutt. Se frem til et år med tullete folk du kan finne på mye moro med. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har egentlig ikke lyst til å dra på skolen jeg kom inn på nå i dag siden jeg mest sansynligvis kommer inn på en annen skole i morgen. Men må vel dra siden jeg ikke tør å ta sjansen til å være uten skoleplass. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ny klasse, ingen kjente, skummel kontaktlærer. Satser nesten på at det bedrer seg etterhvert. Du var like 'heldig' som meg da! Egentlig ganske deilig å ikke kjenne noen . Mange nye folk å bli kjent med . Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ny klasse, ingen kjente, skummel kontaktlærer. Satser nesten på at det bedrer seg etterhvert. Du var like 'heldig' som meg da! Egentlig ganske deilig å ikke kjenne noen . Mange nye folk å bli kjent med . ikke like lett for alle for å si det sånn Lenke til kommentar
runerask Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ny klasse, ingen kjente, skummel kontaktlærer. Satser nesten på at det bedrer seg etterhvert. Du var like 'heldig' som meg da! Egentlig ganske deilig å ikke kjenne noen . Mange nye folk å bli kjent med . ikke like lett for alle for å si det sånn Det er iallefall greit å lære seg det. Somregel begynner man i jobb blant ukjente..... Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Syns det var fett jeg jeg liker å stå opp klokka 6 hver dag, sååå god tid om morgenen. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Synes det var trist å si hadet til den gode sommerferien! Gleder meg til neste sommerferie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå