DeadManWalking Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Skal bli deilig å begynne, er klar til å bruke 8 timer hver dag på studiene. Ikke mindre enn B til jul altså! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) ikke for å kapre tråden. men jeg er faen meg ikke sikker om jeg har komt inn eller ikke kopierer det jeg er usikker på under her 1 ELELE1---- Elektrofag (Ordinært løp) 11019 JÅTTÅ VIDEREGÅENDE SKOLE 18.08.2008, kl. 09:00 Svart JA til plass Ikke svart wtf? har jeg komt inn eller ikke? trenger svar kjapt ikke svart står under svartstatus btw Endret 18. august 2008 av KennyMafakka Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 BUMP vil helst ikke se ut som en komplett idiot og komme på skolen uten plassen har heller ikke fått NOEN brev av skolen Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ja, du har plass. Står det hos meg også. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Må faktisk si at jeg gleder meg. Halvannen time igjen til det begynner og jeg har egentlig bare lyst til å dra nå. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Må faktisk si at jeg gleder meg. Halvannen time igjen til det begynner og jeg har egentlig bare lyst til å dra nå. Ikke dra ut i alt for god tid. Spesielt viss du skal begynne VG1. Da blir du som regel stående en plass å se stygt på alle som kommer. Men du må ikke komme for sent heller, viktig! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 30 minutter til vg2!!!!!!!!! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har vært på skolen i hele sommer, så overgangen er ikke stor. Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Begynner på Torsdag i 10. klasse. Jippi! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har nettopp kommet hjem fra første dag på VG1. Kom ikke sammen med én av ønskene mine til klassekamerater... Fikk også vite at første time imorgen blir det matteprøve for å se hvor vi ligger... hvor digg er ikke det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Gled dere til arbeidslivet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Må faktisk si at jeg gleder meg. Halvannen time igjen til det begynner og jeg har egentlig bare lyst til å dra nå. Ikke dra ut i alt for god tid. Spesielt viss du skal begynne VG1. Da blir du som regel stående en plass å se stygt på alle som kommer. Men du må ikke komme for sent heller, viktig! VG2, traff kjente i hytt og gevær. Godt med skole igjen (trodde aldri jeg skulle si noe sånt) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jau, da var første skoledag på VG1 unnavgjort Var faktisk ikke så ille, utenom at jeg hver dag må vente minst en time på bussen før den går hjem til Hof, og selvfølgelig må stå opp 0545. Men alt i alt tror jeg det går bra, spessielt siden over halve skoleuka er programfag Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 har teknologi og forsknings lære, matte, gym, sosiologi og historie i morgen. phu.... begynte brått der Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Gled dere til arbeidslivet. En god del av oss er der sikkert fra før. 23 jenter og 3 gutter i klassen min. Det er til å leve med når jeg kun har gått i rene gutteklasser i tre år. Forøvrig tror de fleste i klassen min at jeg er skikkelig freak siden jeg kom på skolen i finklær (uniformen min!). Jeg jobbet fra 0530 til 1140 og begynte på skolen klokken 1200, og det er 25 min fra jobb til skole, ca. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Fikk også vite at første time imorgen blir det matteprøve for å se hvor vi ligger... hvor digg er ikke det? tror vi også skal ha matteprøve imorgen -_- vg1 elektrofag Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Den matteprøven betyr ikke ingenting, er ikke noe å grue seg over. Den tar ikke opp kjempe mye hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Var eigentleg heilt greit å begynne på skulen igjen. Går vg 2 Data og Elektronikk. Ni stk i klassen som gjekk elektro vg 1 på denne samme skulen i fjor, og tre nye som eg aldri har sett før. Eg hadde håpa på minst ei-to-tre jenter i klassen for å gjere klassemiljøet litt trivleg, men det går bra. Har allerede holdt ut eit år med elleve andre gutar, så greier eit år til. Er nokre slaurar, nokre heilt gjennomsnittlege, nokre nerdar. Eg har lyst på så bra karaktergjennomsnitt som mogeleg i år, og det har ein klassekompis også. Og vi begge gode elevar og har ca same snitt, berre at han er bedre i programfag enn fellesfag og omvendt med meg. Så viss vi får jobba sammen to-og-to heile tida kan vi hjelpe kvarandre og få gode karakterar i både programfaga og fellesfaga. Han sa til meg at eg var hans einaste veg til gode karakterar, for han ville ikkje jobbe med slaura, folk han ikkje liker og folk han ikkje kjenner, så då var det berre meg igjen. Eg hadde og matteprøve ein av dei første dagane på elektrofag. Den er laga berre for å sjå kva dykk har lært på ungdomsskulen, så veit lærarane kva dei må gå meir igjennom. Null stress. I samtaler med lærarar i begynnelsen av året må du sei at du har mål om å få den karakteren som ligg over den karakteren du trur du kjem til å få (sett bort frå at du allerede trur du kan få seksarar, då jobbar du for det). Sett måla dine høgt. Det verste som skjer er at du ikkje når målet. Eg nådde dei fleste måla mine utan å jobbe så mykje meir enn det eg hadde gjort om måla mine hadde vore lågare. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 I samtaler med lærarar i begynnelsen av året må du sei at du har mål om å få den karakteren som ligg over den karakteren du trur du kjem til å få (sett bort frå at du allerede trur du kan få seksarar, då jobbar du for det). Sett måla dine høgt. har det noe å si egentlig? hva du sier til læreren liksom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ny klasse, ingen kjente, skummel kontaktlærer. Satser nesten på at det bedrer seg etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå