michael691 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 gruer meg som svarte satan. takket være vigo må jeg gå på kunst og håndverk VG1. og jeg skulle egentlig ha bygg og anlegg. Nå må jeg gå 4 år på skolen.... med mindre brannmenn vil at jeg skal sy draktene dems! damnit!! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 gruer meg som svarte satan. takket være vigo må jeg gå på kunst og håndverk VG1. og jeg skulle egentlig ha bygg og anlegg. Nå må jeg gå 4 år på skolen.... med mindre brannmenn vil at jeg skal sy draktene dems! damnit!! I feel for you. Hadde droppet det året jeg. Kunst og håndverk... Lyke til Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 gruer meg som svarte satan. takket være vigo må jeg gå på kunst og håndverk VG1. og jeg skulle egentlig ha bygg og anlegg. Nå må jeg gå 4 år på skolen.... med mindre brannmenn vil at jeg skal sy draktene dems! damnit!! I feel for you. Hadde droppet det året jeg. Kunst og håndverk... Lyke til Får veldig lyst til det.. Er ikke så mye vits å gå på skolen nå. Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 takket være vigo må jeg gå på kunst og håndverk VG1. Jeg lurer litt på hvordan en webapplikasjon kan har gjort det sånn uten at du eller noen andre har gjort noe feil. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Vigo er fryktelig forvirrende å bruke. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ser litt frem til skulestart igjen. Treffe folkene jeg ikke jeg har sett i ferien. Lykke til imorgen! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 takket være vigo må jeg gå på kunst og håndverk VG1. Jeg lurer litt på hvordan en webapplikasjon kan har gjort det sånn uten at du eller noen andre har gjort noe feil. Jo for når jeg først trykte på bygg og anlegg. så var den på 1. plass men så søkte jeg på gym. Og den tredje valgte jeg uten grunn som var k&h Og så var oppsettet sånn her: 1 DHDHV1---- Design og håndverk (Ordinært løp) 2 IDRET1--U- Idrettsfag med utholdenhet 3 BABAT1---- Bygg- og anleggsteknikk (Ordinært løp) Uaktuelt pga tilbud høyere ønske Så det jeg tok først kom sist. Vigo må seriøst få et nytt system Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har også gjort feil, men jeg oppdaget det heldigvis før den ble sendt inn. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg begynner 2 uker ferie nå jeg... Går ikke på skole da, jobber Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 vel du får beskjed om å ta ei utskrift av kvitteringen til slutt. Der vil det stå nøyaktig hva som er rekkefølgen på din søknad. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Joda, det blir greit å få system i livet igjen. Begynner å bli passe lei av ferie nå, så as we speak spiser jeg en dugelig grandiosa for å markere slutten på ferien Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 eg bynne ikke før onsdag:):) nordreisa vgs:) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 vel du får beskjed om å ta ei utskrift av kvitteringen til slutt. Der vil det stå nøyaktig hva som er rekkefølgen på din søknad. jeg har ikke printer Lenke til kommentar
gather Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 kvitteringssiden vises uansett men oppdaget du dette når 1. inntaket var gjort? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 man kan få kvitering på mail vis man huker det av:) Lenke til kommentar
decophly Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 takket være vigo må jeg gå på kunst og håndverk VG1. og jeg skulle egentlig ha bygg og anlegg. Hvordan ligger det an med ventelistene på den skolen du har søkt på? Ring/snakk med rektor eller noen i admin. Det er ofte personer som ikke møter opp første skoledag - noe som fører til at de mister skoleplassen sin. Selv er jeg ganske nøytral. Som regel gleder jeg meg til skolestart siden jeg oftes kjeder meg pga for lang ferie. Men dette året har det gått så fort pga jobb og diverse. Synes sommerferien burde vært delt opp! Er det noen som er borte hele sommerferien uansett? 1 mnd her og 1 mnd der hadde vært bedre! Skal forresten begynne på MK, VG2. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg starter klokken tolv, skal begynne på VG3 Allmenn Påbygg. Derimot skal jeg på jobb klokken 0530, så jeg skal stå opp om to timer. Men som så ofte før denne sommeren: Jeg får ikke sove. Velvel. Det blir vel døgning idag også. Slutter på jobb klokken 1130, og en halvtime på å komme seg fra flyplassen til Bergen Sentrum er litt lite når man tenker over at jeg skal gå til bilen, inn til sentrum og parkere, gå fra bilen og til klasserommet. Blir uansett litt freaky førsteinntrykk av meg i morgen. På jobb går jeg med skjorte, slips, finbukse og finsko. Har ikke sjangs til å endre tøy. Hvem går vel på skolen i slikt..? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 JA! Jeg gleder meg kjempemasse. Så mye at jeg ikke greier å sove. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Uforstålig for meg å se folk som faktisk gleder seg til å begynne på skolen.. Er det noe jeg virkelig fordrar her i verden så er det skole. Muligens det blir annerledes når en begynner å studere noe en faktisk interesserer seg for though.. Heldigvis er jeg tilnærmet ferdig med alt som heter grunnskole, og kan begynne å legge om livet i en retning jeg selv vil ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå