Opelduude Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Er det noen der ute som er lei av og sove bort halve dagen? Noen som gleder seg til skolestart? Jeg både gleder meg og gruer meg. Ny skole, nye folk, men jeg må stå opp før kl 6 og det kan bli HARDT. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Samme her... Blir hardt og stå opp tidlig Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Nja, 08.15 med ex.phil er bare så gøy! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Samme her... Blir hardt og stå opp tidlig Jepp, tror skal sette opp vekkeklokka litt unna senga så jeg må stå opp for og få slått den av, hvis ikke skrur jeg den bare av i søvne xD. Den første uka kommer til og bli hard til jeg får laget meg en normal døgnrytme xD Tror det kommer til å bli noen lange dager. Skole fra 7.45 - 15.00 både før og etter er det 3 kvarter med buss. Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Glede seg er vel å ta i for min del, men blir sikkert fint å møte nye folk og komme på en ny skole og sånt. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har ca 1 time med reise hver vei... Må dra herfra 07:30... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Gleder meg faktisk litt, men gruer meg til å stå opp halv seks - seks for å komme meg på skolen men blir jo gøy å møte nye folk og sånn da Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det skal bli litt deilig å begynne igjen. Savner det å lære noe. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Vi begynner halv 12, så jeg slipper å stå opp tidlig Det blir kos å møte de vennene man ikke har fått møtt i ferien, men det blir stress å møte de kjipeste lærerne + få bøker.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Vi begynner klokken to, så jeg får sove enda lenger. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har en jobb der jeg mange ganger i sommer har begynt på jobb både klokken kvart i fem og klokken halv seks, som har gjort at jeg må stå opp i firetiden. Da er ikke å stå opp klokken seks så stress lenger Ser fram til nytt skoleår, men vurderer å ta dette skoleåret over to år (Allmenn påbygg) for å få litt ekstra gryn i måneden. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har gledet meg stort sett hele ferien, eller har liksom ikke gruet meg til å begynne på videregående. Nå er det litt annerledes, jeg tenker at nå er det ingen mer lange dager med bare avslapping, og det er lekser osv osv. Samtidig så liker jeg skolen veldig godt, liker å lære nye ting, sitte sammen med andre og gjøre oppgaver etc. Er en sosial og utadvendt gutt, men synes det er litt skummelt med helt ny klasse/skole Er som da jeg begynte på ungdomsskolen. Det gikk jo fint da Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har ca 1 time med reise hver vei... Må dra herfra 07:30... oh yes! samme her! må dra med buss halv åtte og det tar en time hver vei :S men så blir det spennende å komme på ny skole og sånt da Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvorfor gidde å pendle så langt? Hadde jeg hatt den avstanden ville jeg valgt å ta inn på en hybel eller noe. Jeg har bor 5 busstopp unna sentrum, akkurat som jeg gjorde før jeg flyttet. Bor i samme gate. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skal begynne i 3.gym. Stress!!! dere som begynner i andre og første, GLED DERE, slappeste årene i deres liv Lenke til kommentar
Niella Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg gleder meg kjempekjempemye Gleder meg til å møte nye folk og møte igjen de jeg kjenner fra før, lære ting og få trent mye og sikkert mye annet gøy Skal begynne første året på idrettslinja. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Gleder meg til å starte på VG1 st.spes i morgen. Vi begynner 12.00. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Sove snart, må opp kl 6. Lykke til med skolestarten i morge da folkens!! Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har ca 1 time med reise hver vei... Må dra herfra 07:30... oh yes! samme her! må dra med buss halv åtte og det tar en time hver vei :S men så blir det spennende å komme på ny skole og sånt da Hvilken skole begyner du på? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 gleder meg sykt til vg2, så slipper jeg ho gale engelsk dama som fra tokk meg en hel karakter i engelsk av grunnen jeg brukte store bokstaver og løkkeskrift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå