Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Noen som gleder seg til skolestart i morgen? :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme her...

Blir hardt og stå opp tidlig :p

Jepp, tror skal sette opp vekkeklokka litt unna senga så jeg må stå opp for og få slått den av, hvis ikke skrur jeg den bare av i søvne xD.

Den første uka kommer til og bli hard til jeg får laget meg en normal døgnrytme xD

Tror det kommer til å bli noen lange dager. Skole fra 7.45 - 15.00 både før og etter er det 3 kvarter med buss.

Lenke til kommentar

Jeg har en jobb der jeg mange ganger i sommer har begynt på jobb både klokken kvart i fem og klokken halv seks, som har gjort at jeg må stå opp i firetiden. Da er ikke å stå opp klokken seks så stress lenger :) Ser fram til nytt skoleår, men vurderer å ta dette skoleåret over to år (Allmenn påbygg) for å få litt ekstra gryn i måneden.

Lenke til kommentar

Har gledet meg stort sett hele ferien, eller har liksom ikke gruet meg til å begynne på videregående. Nå er det litt annerledes, jeg tenker at nå er det ingen mer lange dager med bare avslapping, og det er lekser osv osv.

Samtidig så liker jeg skolen veldig godt, liker å lære nye ting, sitte sammen med andre og gjøre oppgaver etc.

Er en sosial og utadvendt gutt, men synes det er litt skummelt med helt ny klasse/skole :p Er som da jeg begynte på ungdomsskolen. Det gikk jo fint da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...