dennis88 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 nå bryter vel jeg inn i en ganske heftig diskusjon her men....vil bare si at jeg har nokia 3650 (det ser dere vel på nicket) og er storfornøyd! den er konge! Jeg så at de hadde den for 2300kr på telebutikken med netcom talk abb. Jeg vurderer det tilbudet sterkt :smile: Kjøp heller t68i på mpx til 2230,-. Mye lurere. Jeg har hatt t68i, og jeg har siemens s55 nå, så jeg tror nok ikke jeg skal kjøpe den en gang til. :smile: Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hvis noen vurderer å kjøpe den, så ikke la dere skremme av molna sine kommentarer. Det hadde han sagt uansett hvor bra mobilen hadde vært - bare pga det er en Nokia/noe annet enn siemens. Jeg har prøvd både SX1 og 3650 og holder meg kun til fakta. Skjønner godt at den kan være vanskelig å svelge :wink: Lenke til kommentar
cnil Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 siemens har da flere mobiler med utskiftbare deksler (c45, m50, c55..). Og viss problemet ditt er at det kommer rusk på skjermen er det bare å ta en rask visit til nermeste mobil-forhandler så fikser de det på 2 minutt. Nokia opererer med utskiftbare deksler på stort sett alle modellene sine - på grunn av en ting - du blir vannvittig fort lei av dem og da er det greit å kunne skifte deksel slik at de ser nyere og "hippere" ut... Husker ikke hvem som skrev det, men det ble nevnt at 3650 hadde mange flere funksjoner enn S55? kan noen nevne noen av disse skjulte funksjonene? (uten om filmkameraet, som ikke egentlig er nyttig til noe) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Har brukt en 3650 i noen dager nå og førsteinntrykket er meget bra. Bra funksjoner og en grei pris. Ser rimelig kul ut også med det nye tasteoppsettet. Får litt retro-look. Endelig litt skikkelig nyskaping på designsiden også. Anbefales helt klart. Eneste som kan være vanskelig for noen kan sikkert være det nye tasteoppsettet, men er ikke noe problem etter en stund. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 siemens har da flere mobiler med utskiftbare deksler (c45, m50, c55..). Og viss problemet ditt er at det kommer rusk på skjermen er det bare å ta en rask visit til nermeste mobil-forhandler så fikser de det på 2 minutt. Nokia opererer med utskiftbare deksler på stort sett alle modellene sine - på grunn av en ting - du blir vannvittig fort lei av dem og da er det greit å kunne skifte deksel slik at de ser nyere og "hippere" ut... Husker ikke hvem som skrev det, men det ble nevnt at 3650 hadde mange flere funksjoner enn S55? kan noen nevne noen av disse skjulte funksjonene? (uten om filmkameraet, som ikke egentlig er nyttig til noe) Vel, bare at den har symbian os, er i seg selv en stor fordel. Du kan blant annet laste ned msn, og dessuten gps (!) som programmer til telefonen. På 3650 kan du laste ned mange nye funksjoner/programmer, dette kan man jo også på s55 men på en MYE mer begrenset måte. Man kan dessuten se video på 3650, og hvis jeg ikke tar feil skal det vel gå ann å streame video også. Dessuten har 3650 4mb minne i telefonen, og du får med 16mb når du kjøper den. Dessuten er det en stor fordel å ha kameraet innebygd i telefonen. Og jeg kan også nevne at 3650 har high speed data. Nokia 3650 kan egentlig ikke sammenlignes med s55, nokia 3650 er en mye mer avansert telefon pga. symbian os. Skulle likt å sett doom på s55 i samme kvalitet som på 3650 Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 viss jeg kunne velge mellom 3650 og s55 hadde jeg valgt s55 helt klart... 3650 er større en 5110 min og det sier EN DEL.... Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 dennis88 skrev "En ting som trekker velidg opp med 3650 er at den har utskiftbare deksler." Jeg har motsatt oppfattning av det, tlf med dette begynner jo å knirke som en gammel Volvo etter kort tid. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 jeg får min 3650 på lørdag . jeg synes ikke stort om siemens,kunne aldri tenkt meg en, men erocsson går ann. tror ikke den til siemens blir det store i sommer, tror heller på z1010, eller t610. det blir som ved bil,man holder seg til et merke,uansett. Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 jmmk: tror du virkelig på det du selv skriver...? z1010 blir selvsagt ingen slager i sommer. Den kommer neppe til Norge, og hvis den gjør det blir ikke salget noe stort. Sommerens slagere blir helt sikkert billig-modellene fra Nokia og Siemens A50/A55 og M55. SX1 blir heller aldri noen bestselger (topp-modeller blir aldri det), men den kommer helt sikkert til å bli populær (og stå høyest på ønskelisten til de fleste). dennis88: du mener man ikke kan ha MSN på S55...? Selvsagt kan man det, i tillegg til andre IM-programmer: ICQ, IRC og Yahoo! Messenger f.eks. Men, det blir for dumt å sammenligne S55 med 3650, det burde du forstå. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Skjønner ikke at noen kan synes Nokia 3650 er pen. Stor og stygg, retro til de grader at den minner om den gamle snurreskivetelefonen vi hadde hjemme for femten år siden. Skal det liksom være nyskapende å knabbe et totalt utdatert og nokså ubrukelig konsept og bruke det som forbilde? Telefonen minner om en analog prototyp til en Star Trek phaser. Pæreformet er den også, i det hele tatt veldig ulekker. Ellers er jeg en enslig svale blant mobilbrukere - jeg synes mobiltelefonene blir bare mer og mer overlesset av funksjoner jeg ikke føler noe behov for å ha. Dårlig digitalkamera? Nei takk, jeg kjøper heller et som gir gode, høyoppløselige bilder som kan brukes til noe mer enn knøttebilder som knapt nok er gode nok til websidebruk. Internett og epost? Nei takk, jeg har Internett på jobben og hjemme, har aldri følt noe behov for å ha det på mobilen. WAP? Nei. GPRS? Nei, har ikke noe behov. PDA-funksjoner? Har aldri følt behov, i så fall hadde jeg sikkert børsta støv av filofaxen eller kjøpt PDA for lenge siden. Fargeskjerm? Eh... hvorfor det? Bruker ikke mobilen til noe som blir lettere/bedre med fargeskjerm. Det eneste jeg setter pris på i en mobiltelefon er godt design, liten og lett utforming, god batterikapasitet, at man kan ringe med den og muligheter for å sende/motta SMS. Min mobiltelefon trenger ikke være annet enn akkurat det, en mobil telefon. Nå har jeg en gammel 8210 som fungerer greit nok. Jeg er litt lei av utseendet og kan derfor tenke meg å kjøpe noe som ser litt mer moderne ut - siden designet til Sony Ericsson tiltaler meg vurderer jeg derfor å kjøpe en S600 eller en T100 (ikke egentlig pen nok, selv om jeg har sett den kun på bilder) - eller kanskje en T310 siden den er billigere enn S600 (men den er ikke så veldig vakker den heller). Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 jmmk: tror du virkelig på det du selv skriver...? z1010 blir selvsagt ingen slager i sommer. Den kommer neppe til Norge, og hvis den gjør det blir ikke salget noe stort. Sommerens slagere blir helt sikkert billig-modellene fra Nokia og Siemens A50/A55 og M55. SX1 blir heller aldri noen bestselger (topp-modeller blir aldri det), men den kommer helt sikkert til å bli populær (og stå høyest på ønskelisten til de fleste). dennis88: du mener man ikke kan ha MSN på S55...? Selvsagt kan man det, i tillegg til andre IM-programmer: ICQ, IRC og Yahoo! Messenger f.eks. Men, det blir for dumt å sammenligne S55 med 3650, det burde du forstå. Hvis du leste hele innlegget mitt, så skriver jeg at s55 og 3650 ikke bør sammenlignes. :-? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 z1010 kommer mest sannsynlig til norge. Ihvertfall hvis SonyEricsson mener det de viser til. Ta en tur til www.sonyericsson.com.no og se på kommende modeller. Både t310, t610 og z1010 er på listen. Betyr nok at den kommer. Tror den kan selge godt selv for å være en dyr telefon. Ellers tror jeg Molna at t100 fra SEblir en stor slager i sommer likedan som A55 og N2100. Den er endel billigere og det kan gi utslag. Også Motorola sine C modeller som nå kommer med fargeskjerm kan bli populær. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 z1010 håper jeg, og tror kommer til å bli en storslager :smile: Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 molna: ignorant Vet du hva ignorant betyr? Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 ignorant = en som ikke tror at Z1010 kommer til Norge Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 puh.. den kommer innen 1.jili. SÅ DET SÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå