dennis88 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg bare lurer, virker som det begynner å bli ganske mange nå :smile: Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg bruker en 3650 på jobb og ser ingen grunn til å kjøpe den privat eller å anbefale den til andre. Greit at den markedsføres mot unge, men den har kanskje litt for mye plastikk-preg... Også er det jo morsomt at den er unødvendig stor da, i forhold til at den ikke har noen funksjoner som krever slik størrelse... Definitivt et dårlig kjøp (med mindre man bare er vandt til Nokia da...) Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg bruker en 3650 på jobb og ser ingen grunn til å kjøpe den privat eller å anbefale den til andre. Greit at den markedsføres mot unge, men den har kanskje litt for mye plastikk-preg... Også er det jo morsomt at den er unødvendig stor da, i forhold til at den ikke har noen funksjoner som krever slik størrelse... Definitivt et dårlig kjøp (med mindre man bare er vandt til Nokia da...) Hehe, det er rart at jeg VISSTE at du kom til å skrive det der FØR jeg leste innlegget ditt. En annen ting jeg lurer på er hvor mye penger jobben din har, siden du har både brukt nokia 6610, 7210 og nå 3650 i jobb sammenheng...Og alle var de i følge deg, dritt... Jeg blir ikke overrasket om det viser seg at du ikke har den på jobben... har siemens noen telefon på markedet NÅ, som har flere funksjoner enn 3650? Hvis du sier s55 nå, så må jeg nesten bare le Jeg vet at sx1 kommer, men når kommer den? Den blir sikkert forsinket og kommer sikkert rundt september-oktober, langt etter de andre merkene, som vanlig. Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jobber i et firma der vi trenger alle nye mobiler til testing... SX1 kommer fremdeles i juni 8) Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Jobber i et firma der vi trenger alle nye mobiler til testing... SX1 kommer fremdeles i juni 8) Hmm, det vil altså si ca. i august. Uansett kan jeg aldri tenke meg at jeg gidder å bruke begge hendene når jeg skal bruke den.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Uansett kan jeg aldri tenke meg at jeg gidder å bruke begge hendene når jeg skal bruke den.. Jeg har prøvd SX1 og hadde ingen problemer med å skrive SMS med en hånd Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Uansett kan jeg aldri tenke meg at jeg gidder å bruke begge hendene når jeg skal bruke den.. Jeg har prøvd SX1 og hadde ingen problemer med å skrive SMS med en hånd :-? Hmm. Det er rart at i nesten alle artikler og previewa jeg har kommet over, skriver at de hadde store problemer med å skrive med en hånd. Og dessuten, tror du ikke 3650 kommer til å være en god del billigere enn sx1 i juni? Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 3650 bør være billigere enn SX1, siden den har færre funksjoner og er en generelt stygg mobil Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 3650 koster 2300 kr med netcom talk abb. og 3600kr uten abb. på telebutikken. Tviler på at sx1 kommer til å være nærme den prisen. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Forresten rart at alle er så fornøyd med 3650 utenom deg... Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Det får vi se når tiden kommer... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Har sx1 så mye mer funksjoner enn 3650? Som hva da? Mp3 spiller? Det kan man lett laste ned til 3650. Hvilken prossessor har den? 3650 vet jeg har en ARM 94mhz Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 SX1 har f.eks radio, 65000 fargers display (3650 har jo bare 4096..) og raskere GPRS (pussig hvor Nokia tviholder på GPRS class 6. SX1 har class 10..). Dessuten slipper man å slå av mobilen og ta av batteriet for å skifte MMC på SX1 SX1 har også et litt større display. Lenke til kommentar
N-3650 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 nå bryter vel jeg inn i en ganske heftig diskusjon her men.... vil bare si at jeg har nokia 3650 (det ser dere vel på nicket) og er storfornøyd! den er konge! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 nå bryter vel jeg inn i en ganske heftig diskusjon her men....vil bare si at jeg har nokia 3650 (det ser dere vel på nicket) og er storfornøyd! den er konge! Jeg så at de hadde den for 2300kr på telebutikken med netcom talk abb. Jeg vurderer det tilbudet sterkt :smile: Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 SX1 har f.eks radio, 65000 fargers display (3650 har jo bare 4096..) og raskere GPRS (pussig hvor Nokia tviholder på GPRS class 6. SX1 har class 10..). Dessuten slipper man å slå av mobilen og ta av batteriet for å skifte MMC på SX1 SX1 har også et litt større display. En ting som trekker velidg opp med 3650 er at den har utskiftbare deksler. Med mange siemens telefoner som ikke har utskiftbare deksler, kommer det ofte rusk under skjermen, noe som er veldig plagsomt. Og det kjipe er jo at man ikke kan fjerne rusket. Dessuten, hvis dekselet blir ripet opp er det jo bare å skifte deksel. Det samme gjelder med kamera linsen. Kan sx1 kameraet ta opp video? Hva skal man med radio hvis man har mp3 spiller? Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 nå bryter vel jeg inn i en ganske heftig diskusjon her men....vil bare si at jeg har nokia 3650 (det ser dere vel på nicket) og er storfornøyd! den er konge! Jeg så at de hadde den for 2300kr på telebutikken med netcom talk abb. Jeg vurderer det tilbudet sterkt :smile: Kjøp heller t68i på mpx til 2230,-. Mye lurere. Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 En ting som trekker velidg opp med 3650 er at den har utskiftbare deksler. Med mange siemens telefoner som ikke har utskiftbare deksler, kommer det ofte rusk under skjermen, noe som er veldig plagsomt. Og det kjipe er jo at man ikke kan fjerne rusket. Dessuten, hvis dekselet blir ripet opp er det jo bare å skifte deksel. Det samme gjelder med kamera linsen. Kan sx1 kameraet ta opp video? Hva skal man med radio hvis man har mp3 spiller? Selvfølgelig kan man ta opp video med SX1. Og radio er jo kjekt, man kan høre på nyheter, programmer osv. Litt vanskelig på MP3 det... Heldigvis har ikke SX1 utskiftbare deksler. SX1 er ingen fjortismobil Btw, kameralinsen blir selvsagt ikke byttet ut fordi om du skifter deksel... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Fikk min 3650 i dag, og er meget fornøyd. Hvis noen vurderer å kjøpe den, så ikke la dere skremme av molna sine kommentarer. Det hadde han sagt uansett hvor bra mobilen hadde vært - bare pga det er en Nokia/noe annet enn siemens. molna: det er jo ikke vits i å blande inn telefoner som kommer ( i hvert fall ikke når det er så lenge til som juni). Det kommer jo alltid nye telefoner som er bedre enn dagens. BTW; Synes dere virkelig at det er et nevneverdig minus å ikke kunne skrive melding med en hånd!? Pleier dere virkelig å skrive meldinger med en hånd?[/b] Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Fikk min 3650 i dag, og er meget fornøyd. Hvis noen vurderer å kjøpe den, så ikke la dere skremme av molna sine kommentarer. Det hadde han sagt uansett hvor bra mobilen hadde vært - bare pga det er en Nokia/noe annet enn siemens. molna: det er jo ikke vits i å blande inn telefoner som kommer ( i hvert fall ikke når det er så lenge til som juni). Det kommer jo alltid nye telefoner som er bedre enn dagens. BTW; Synes dere virkelig at det er et nevneverdig minus å ikke kunne skrive melding med en hånd!? Pleier dere virkelig å skrive meldinger med en hånd?[/b] Fullt klar over at man ikke skal høre på alt molna sier når det gjelder mobiler Det fikk jeg erfare etter å ha kjøpt s55, den var absolutt ikke så super som han skulle ha det til... :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå