Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Veldig nostalgisk og blanding av drømmer og virkelighet

jeg_lyver_mye

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg må bare spørre! Jeg gikk ut for å se på himmelen nå, veldig fin, rosa og fin! Samtidig lukter jeg noe! Kan ikke sette fingern på det! Men jeg blir helt nostalgisk i det jeg lukter! Og sånn føler jeg det vær dag!

Lukter ting som bare trigger tanker og mye annet rart.. handlinger etc.

Vær dag tenker jeg på tilbake før på ditt og datt i sammenheng med at jeg lukter noe! Det er bare det at det er liksom... føles sånn hele tiden! Egentlig vil jeg jo ikke tilbake! Men jeg tenker veldig

mye på før! Det bare popper opp! Ja, faktisk tenker jeg tilbake før om alt mulig! Jeg har flytta 8 ganger i løpet av mine 18 år, og det er mye å tenke på tilbake til! Ikke noe vonde ting egentlig.

Men for vært hus, vært sted lengter jeg på en måte tilbake til. Det er jævli rart! Og føler ingen andre rundt meg tenker det samme, eller føler det samme!

Andre ting som jeg også finner merkelig er det at jeg snakker om ting som aldri har skjedd! Men som jeg har tydligvis bare drømt! Jeg anklaga mamma og pappa for å stjelt penger av meg, lotto

kuppongen jeg vant noe på! Masse annet ting som jeg forteller om som viser seg aldri å ha skjedd! Det kommer bare sånn plutslig! Det virker som drømmer og lignende ting har blitt miksa sammen

slik at det virker utrolig virkelig! Nesten som om jeg har tenkt på det... som om det har blitt virkelig... også glemmer jeg at det kanskje var en drøm også forteller jeg folk om det! Noen ganger må

jeg ta meg sammen og tenke meg om, er det en sjanse for at skjedde? Da hvis den virker litt merkelig! Nesten som en jævla ubevisst løgner! Jeg har gjort mamma og pappa godt flau når jeg har

flydd rundt sånn når jeg var liten. Det var kanskje værre når jeg var liten.

Det jeg har skrevet nå! Er dette alle mennesker opplever? I forskjellig grad? Dette var også en fin måte å få det litt ned :). Håper noen flytter den til et bedre sted... viste ikke helt hvor jeg plasserer

sånnt som dette...

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Laila_*

Noen drømmer jo veldig sterkt, og det kan nok henge litt igjen. Jeg drømmer veldig mye, og kan ha feelingen hengende igjen lenge etterpå. Ang lukter og at du blir nostalgisk, tror jeg nok de fleste opplever det jevnlig. Feks en spesiell setting, lukt, lyd osv kan trigge minner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...