EinarEriksen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skoleuniformer med innebygget Ipod-taster og -lommer. Les mer Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har også en Ipod lomme på buksene mine. 2 faktisk, så hvis jeg hadde vært venstrehendt kunne jeg brukt den andre. At ingen har tenkt å lage lommer til Ipod før! Dette kommer de til å bli rik på! Lenke til kommentar
s1lVa Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Who cares? agurknytt :S Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 merker hva langtidsgenialiteten til ipod er, en universalkontakt som ikke har endret seg på 5 generasjoner med spillere eller der omkring. og jeg gjetter meg til at den er under patent eller tilsvarende slik at creative og andre ikke kan putte en kompatibel kontakt i sine enheter. mener på det er ett firma i østerrike som produserer en tskjorte med tilsvarende mulighet forøvrig... Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Funker det med iPhone også? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hva med de som betaler for kvalitet istedenfor et eplemerke? Ingen spesiallagde lommer for oss nei? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Bruker vel dock connectoren, så jeg antar? Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Bruker vel dock connectoren, så jeg antar? Hva med de stakkarene uten en Ipod da? Hva skal de gjøre? Jeg synes det er idiotisk, egentlig. Nå går vel bare salget på Ipod opp Ipod er ett godt produkt, men ærlig talt... Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ipod? nah..klarer meg fint med Mp3..tar mindre plass imo. Pluss en 4Mb Mp3 koster ikke flerfoldige tusen. Ala Ipod... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Men du skal nok lete en stund før du får kjøpt en 4 mb stor mp3-spiller. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Men du skal nok lete en stund før du får kjøpt en 4 mb stor mp3-spiller. Nja, vet vertfall at Mc Donalds hadde en til barnemenyen.. Fordelen er at den er meget billig/gratis, ulempen er at du kan ikke skifte ut den ene sangen som du får plass til (om du er heldig) Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg vil også ha skoleuniform med ipodlomme Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Nå finnes det allerede en rekke ski/snowboard -jakker som har spesial tilpasset lommer for mp3-spilleren din, med bla.annet volumregulering og mute knapper.. Så ser ikke på dette som en veldig stor nyhet akkurat.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Bruker vel dock connectoren, så jeg antar? Hva med de stakkarene uten en Ipod da? Hva skal de gjøre? Jeg synes det er idiotisk, egentlig. Nå går vel bare salget på Ipod opp Ipod er ett godt produkt, men ærlig talt... Merk at det er butikk kjeden Marks & Spencer som lanserer denne uniformen. Ergo det er ikke en uniform foreldre får utdelt til ungene som standard. Skoleuniformer kjøpes av foreldre, og hvil de ha denne typen står de fritt til å kjøpe den til barna. Eller en av de mindre påkostede utgavene... Endret 17. august 2008 av MrLee Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 MrLee: Var ikke hele poenget med å bruke skoleuniformer at en ikke skulle kunne skille ut fattige/rike barn utfra hvilke klær de går i? Virker jo litt mot sin hensikt å utstyre dem med alle mulige (potensielt dyre) gadgets da. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 MrLee: Var ikke hele poenget med å bruke skoleuniformer at en ikke skulle kunne skille ut fattige/rike barn utfra hvilke klær de går i? Virker jo litt mot sin hensikt å utstyre dem med alle mulige (potensielt dyre) gadgets da. tingen er vel den at i kapitalismens påståtte effektivitets navn så kan en kjøpe uniformene fra en rekke produsenter. ja, dem skal se like ut ved første øyekast. men du kan banne på at den merkelappen i nakken sier forskjellige ting utfra hvor mye foreldrene tjene i året osv... uansett hvor mange systemer som blir laget for at vi mennesker skal være like, så finner vi nye måter å skille "oss" fra "dem"... om jeg skal gjette så er det flokkdyr-instinktet som går til krig med frontallappen. for er det noe flokkdyr skal vite så er det hvem som er alfa. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Men hva skal man med dette? Vise hvor mye foreldrene tjener og/eller hvise hvor kul uniform du har? Bare så synd vi ikke har skoleuniform her til lands og bukselommer som fungerer utmerket til mp3-spillere...like synd at jeg har en helt nydelig Zen som bruker mini-USB... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 status i skolegården? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Praktisk, men ytters unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg