maggern78 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Dette er bare utrolig irriterende. Har de siste dagene kjørte noen anbefalte oppdateringer av vista. Nå er "søk" borte på utforsker når jeg trykker høyreknappen og får opp valgene for mappen. Dette er utrolig irriterende, på grensen til hjernedødt. Jeg har brukt denne funksjonen i nesten ett tiår. Noen som kan hjelpe? M. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg tror nok at du på menylinjen til Explorer må trykke på "Search tools", og deretter velge "Search options". Deretter klikk på fanen "Search" - det er nok noen instillinger der som har blitt fucka opp. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Du trenger jo ikke det. er jo bare å bruke ctrl + f Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det er ikke det det dreier seg om Danielsm. Trådstarter ønsker søk fra hjelpemenyen når han høyreklikker i Explorer, etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Tror den muligheten forsvant med SP1. Lenke til kommentar
maggern78 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Jeg tror nok at du på menylinjen til Explorer må trykke på "Search tools", og deretter velge "Search options". Deretter klikk på fanen "Search" - det er nok noen instillinger der som har blitt fucka opp. Takk for svar, men jeg finner ikke "search tools". Det tipset med ctrl-f passer fint, men det er fortsatt hjernedødt at søkevalget er fjernet fra høyre-klikk-menyen på utforsker. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det tipset med ctrl-f passer fint, men det er fortsatt hjernedødt at søkevalget er fjernet fra høyre-klikk-menyen på utforsker. Helt enig i at det er hjernedødt, men det er uansett ikke M$ sin feil. Dette har rettsvesenet bestemt. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg "kjører" med alle oppdateringer og har fortsatt søkevalg ved høyreklikking på mappe. Hmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå