hardmongo Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) beklager PM, men her kommer enda et nøkternt motiv.. heftig redigert, men ikke hdr skal printes på 100x70cm hva sier dere? skulle forresten gjerne lastet opp større versjon.. det er så mye som forsvinner når man krymper bildet Endret 17. august 2008 av hardmongo Lenke til kommentar
gregor Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg synes ikke dette var så galt, jeg... gregor Lenke til kommentar
exmx Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Likte bilde veldig godt! Har ingenting negativt å si om det Eller.. det eneste negative med det er at det ikke er jeg som har tatt det, for jeg trenger flere bilder å henge opp på veggen Endret 17. august 2008 av exmx Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Dette ble tøft. Liker den røffe stilen. Tom Lenke til kommentar
Carny Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Dette ble tøft. Liker den røffe stilen. Tom Enig. Flott komposisjon. Bildet fenger godt. Desverre har jeg ikke noe mer å si. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skulle likt å sett mellomtonene her, tror de er rasert til døde :!: Tviler på at det er èn myk overgang... Ellers er det greit, tror kanskje ikke blåskjær er veien å gå, heller s/h med en bittebitteliten bruntone... tror forresten nedre hjørne til venstre blri mørk på print... Ellers fint Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) mellomtoner? har da tatt vare på dem.. litt støyete blir det jo, men det skal på lerret og er ikke ment for å studeres på kloss hold, så det er ikke så kritisk.. skarpheten er heller ikke optimal på sigma 10-20 mm bare så det er sagt og som jeg sa i førsteposten er det mye som forsvinner når man krymper bildet Endret 17. august 2008 av hardmongo Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Aah, my bad, så ikke så ille ut det der... Ofte blir skygger veldig kantete når man drar for mye... Endret 17. august 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå