exmx Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) ISO: 100 Brennvidde: 15 mm Blender: F8.0 Lukketid: 1/640 sek Blits: Nei Endret 17. august 2008 av exmx Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Huffamei, mangler et ord.. Jeg likte bildet veldig godt. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Nå skjønner jeg ingenting... takk Stine Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Synes bilde ble litt kjedelig... fikk ikke noe "wow" følelse av det hvertfall... Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Bildet er forsåvidt fint, men jeg synes ikke lyset passer helt. Komposisjon og postitur har potensiale (men er kanskje litt banalt?), men bildet blir for lyst til å være dystert nok til å være trist, hvis du skjønner hva jeg mener. Veggen i bakgrunnen ødelegger kanskje litt, og som sagt er lyset litt for rett på. Ser ut som det er tatt midt på dagen? Kunne kanskje prøvd seinere på kvelden også, eventuelt også med noen fjernstyrte blitser for maksimal kontroll, men det er muligens å dra det litt langt. Hvordan ser det ut i farger? Bare lurer, kunne vært kult å se. Endret 17. august 2008 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) La meg si det slik; fire forskjellige brukere har ingenting med å si hverken det ene eller det andre om treordsregelen i denne kategorien, og med det forsøple en annens tråd. Dere rapporterer tråden som alle andre, så tar de med grønne eller røde nick seg av regelrytteriet. Eller send en PM til brukeren det gjelder, om det opptar dere så sterkt. Fire innlegg er slettet. Og Chris; du må fortsatt ha tre ord i tittelen for at den skal følge retningslinjene. Endret 17. august 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Philo Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 For meg ser det mer ut som hun kjeder seg enn at hun er trist, og i BW ble ansiktet alt for mørkt. Bildet har potensiale, men når ikke helt opp. Lenke til kommentar
MetteHHH Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg kan bedst lide farveversionen, men lyset falder ret uheldigt på næsen, som bliver lidt "snude"-agtig. Ellers synes jeg billedet formidler sin stemning fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå