chris300 Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Var å tok noen bilder av bilen til en kamerat som skal selge bilen sin. Han ville gjerne ha noen minner iform av bilde, noe jeg lett kan forstå... Kom gjerne med kritikk da jeg prøvde forsiktig å "male" litt lys med sb800. Tror jeg kunne fått det bedre til hadde jeg ikke gått tom for batterier... Here goes! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Likte det første best jeg, skarpt, fine farger, god komposisjon og ikke minst "linje-rett" horisont RandiA Lenke til kommentar
DHM Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Komposisjonen i det første sammen med fargene i det andre ville blitt et bra bilde Syns blitsen ble litt for rett på på det første bildet, og horisonten kutter bilen på det andre bilen. Sånn i farta kan jeg tenke med en litt stilig effekt med vidvinkel og gå nærme bilen, for eksempel lykta, så vil den se stor og mektig ut mens alt annet ser smått ut (slik noen har gjort i portrettene sine). Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Takk for kommentarer. Er ingen mester cs3, men har prøvd litt på et likt bilde. Kom gjerne med kritikk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Den nye versjonen er mye bedre enn den første. Kuttet litt i topp og bunn kanskje ? Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Driver å prøver meg litt frem i ps. Kuttet litt i topp og bunn. Hvordan funker denne? Hvor ble det av kule avartaren din tomsi? Endret 18. august 2008 av chris300 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Liker den aller første best jeg, de som er croppet mer blir så "trange" synes jeg... RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Det er kun det siste som er croppet, men tenkte litt det samme.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Er enig at det ble for trangt med den crop'en. Ok, så har man prøvd det ... Tom PS: Jobber med å finne en ny avatar som jeg kan ha en stund, se chatte-tråden Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Da er vi enige... Skal prøve meg litt på noen bilder fra inni bilen å... Synes den gamle var kul jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå