Gå til innhold

Problemer filoverføring msn

Anbefalte innlegg

Beklager hvis jeg poster dette i feil forum, men prøver nå her i alle fall.

Når noen sender meg filer på msn så får jeg beskjed om at "Virussøket kunne ikke fullføres. Kontroller innstillingene under Verktøy osv". Når jeg går inn i Filoverføring står det "Søk etter virus ved hjelp av" - "C:\Programfiler\Grisoft\AVG7\avgw.exe". Hva er feil?

Jeg har et problem til, når jeg er på forum, og det er at jeg ikke får frem bilder, som er lastet opp i Photobucket. Noen som kan gi meg tips om hvorfor?

Jeg har nettopp koblet til trådløst nettverk, og disse problemene startet da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager hvis jeg poster dette i feil forum, men prøver nå her i alle fall.

Når noen sender meg filer på msn så får jeg beskjed om at "Virussøket kunne ikke fullføres. Kontroller innstillingene under Verktøy osv". Når jeg går inn i Filoverføring står det "Søk etter virus ved hjelp av" - "C:\Programfiler\Grisoft\AVG7\avgw.exe". Hva er feil?

Jeg har et problem til, når jeg er på forum, og det er at jeg ikke får frem bilder, som er lastet opp i Photobucket. Noen som kan gi meg tips om hvorfor?

Jeg har nettopp koblet til trådløst nettverk, og disse problemene startet da.

Dette med msn, kan være at du har en beskyttelses-funksjon for msn eller e-post i Antivirus programmet ditt. når det gjelder det som står i "søk etter virus ved hjelp av:" må antivirus programmet ditt støtte å skanne etter virus i msn, og trenger visse paremetere for å gjennomføre dette. egentlig er det ikke noe vits i å bruke denne funksjonen, og du kan ta vekk alt som står i "søk etter virus ved hjelp av:"-feltet dersom du er klar over hvem som er avsender og hva som blir sendt.

når det gjelder at du ikke kan se bilder, er det ikke sikkert at dette er det nye trådløse routeren, men det kan være pakketap over det trådløse nettet. du kan prøve å endre kanal på trådløsen i routerens konfigurasjon, eller sjekke om du har riktig type kryptering i forhold til hva nettverkskortet ditt støtter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...