Thor. Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg er på jakt etter en billig/gratis side som gir meg en www.url.com/subdomene/mappe1 løsning der jeg kan lage mange mapper og laste opp filer. Denne tjenesten skal jeg bruke med counterstrike Source så alle banene ikke blir lastet ned fra min trege internettlinje men fra www.url.com istedet som bør ha 50 kb/s minst. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Kjøp deg et Webhotell, med FTP... Her får du 3000 MB, for 320 kroner, første året... Deretter betaler du 220, pr år... Du trenger ikke og betale med kredittkort, men kan bruke Vanlig Giro om du ønsker det... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Jeg fant meg et langt på natta.. http://www.zinkhosting.net/ Den fungerte fint. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 ok.... Regnet ikke med at du var intr.. i og betale så mye... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 50kr/mnd og 50 kr for å opprette er ikke så ille Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 50 x 12 + 50 = 650,- mot 320,- som Kristian satt opp BTW: Kristian en link til webhotell siden hadde vært fint Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 one.com svar: Countereid. Dessuten har jeg et domene der fra før av med et forum og slikt på. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Dem merker det aldri men det finnes andre NORSKE alternativer som er nesten like billig som one.com skal se om jeg finner noen, hvis du ikke allerede har signert kontrakten Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Med over 500.000 webhotell, skal det litt til for at de finner det ut ja. Hvis du i tillegg bare lager en "webside" så det ser ut som det er noe der, ville ikke jeg bekymret meg for mye. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg ville forhørt meg med Subsys og Dreamhost. Begge er ganske gode etter egen erfaring, selv om jeg bare har hatt Dreamhost i en måned eller to. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Begge hostene du nevner etter det jeg klarer å lese frem i halvkoma koster det samme dersom jeg ser på datamengde og overføring/mnd. Dessuten er domene og hotell betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå