_Johan_ Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Ok, kanskje dette høres veldig skumelt ut... men jeg greier ikke å finne et bra et... Fordi jeg har en kompis som vil sette opp en ftp, men sitter bak en streng fierwall... Derfor trenger han å vite hva slags porter som er åpne, så han kan prøve å sette den på en åpen port,,, Er det noen som vet om et bra et [peace ] Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 vel, alle firewall's har en brukermanual, der du i Dosmode kan sette manuelt vilken porter som er oppe. enkelte har Windows bruker interface som du kan bruker... ettersom jeg har sjekket. så har du vel sakt ja til og ikke bruke portscanner når du signerte avtalen med din ISP Lenke til kommentar
Legion Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Kommer på i farten at Anti-Trojan gjør dette, dvs skænner hvilke porter som er åpne på. Kanskje overkill å bruke dette appe, men kjekt er det uansett www.anti-trojan.net Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har også problemer med å få åpna portene til mIRC og MSN på routeren. Det er innmari irriterende. Har en Belkin router. Håper noen kan hjelpe meg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå