bruker234 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hei På www.prove.no kan du ta teoritester alt fra Buss til båt. Jeg tenkte jeg skulle ta teoriprøva for moped (ikke på nett), og fikk det godt til på nett, og de sier den skal være omtrent lik den ekte. Så jeg spør dere som har tatt den, ligner den der ganske mye på den ekte? Fikk 1 feil av omtrent 50 på nett, så det burde gå bra, men mulig den ekte er helt anderledes. Blaxtro Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Da jeg tok lappen, nå nylig forresten, brukte jeg første prove.no jeg og. Men så fikk jeg hørte om prøven som ligger på ATL sine hjemmesider og den funket bedre. Veldig like det du faktisk får. Søk etter ATL du. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Da jeg tok lappen, nå nylig forresten, brukte jeg første prove.no jeg og. Men så fikk jeg hørte om prøven som ligger på ATL sine hjemmesider og den funket bedre. Veldig like det du faktisk får. Søk etter ATL du. Vil helst ikke betale for en slik test Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ikke stress så mye med mopedteorien. Den er mye lettere enn du tror, bare se på alle tullingene som farer rundt på de trimma pedene sine uten å kunne trafikkreglene. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 jeg strøk første gangen, med 8 feil, men da hadde jeg ikke lest noe i det _HELE_ tatt -.- men da greide jeg de fleste prøvene på nette med 0 eller 1 feil, og det var de man betalte for også, så jeg ville lest litt, eller bruk litt lengre tid på den skikkelige på Statens vegvesen Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) ATL sin test er ikke lik i det hele tatt, jeg tok nylig mopedlappen selv. Prove.no ligner enda mindre, les i boka du! Jeg strøk første gangen med 6 feil, leste ikke i det hele tatt. Andre gangen stod jeg etter 9 minutter med alt rett på prøva, og da hadde jeg lest igjennom teoriboken 1 gang. Endret 19. august 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 ATL sin test er ikke lik i det hele tatt, jeg tok nylig mopedlappen selv. Prove.no ligner enda mindre, les i boka du! Jeg strøk første gangen med 6 feil, leste ikke i det hele tatt. Andre gangen stod jeg etter 9 minutter med alt rett på prøva, og da hadde jeg lest igjennom teoriboken 1 gang. hvilken teoribok da? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tråden er 7mnd gammel, han har nok hatt lappen en stund nå. Det er nok teoriboka for mopedlappen han har lest.. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Teoritentamen.no er best. den ligner faktisk den ekte prøven også. har tatt tre klasser S, M og B. B er vanskeligst iogmed at teoriboka ikke har nokk informasjon om diverse emner. man må altså prøve seg på teoritentamen for å få et skikkelig godt grunnlag for prøvem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå