HaterDiskus Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Litt enig ang. Mosjøen. Veldig enig ang. kroppssråk. Endret 30. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Alverosa Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Stavanger dialekta er sexy syntest jeg;) Dog kjæresten er østlending..hehe Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Østlandsk er bra. Også sørlandsk som ikke er så veldig markert. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Poll hadde kanskje ikke vært så dumt. Endret 1. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Stavangersk og bergensk Endret 13. november 2008 av Bella86 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Blonde, deilige og dødssøte sørlandspiker med kristiansand dialekt. Jeg ville gått i krig for noe sånt Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hyggelig å høre at Stavangerdialekten er populær! Selv er jeg svak for dialekten til Harstad og der omkring! Men også jentene fra Oslo. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Halling!! Neeh. Vet ikke helt, egentlig. Har en dialekt jeg liker veldig godt hos gutter, men husker ikke hva den heter. "/ Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Halling!! Neeh. Vet ikke helt, egentlig. Har en dialekt jeg liker veldig godt hos gutter, men husker ikke hva den heter. "/ Trøndersk du leter etter? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Blonde, deilige og dødssøte sørlandspiker med kristiansand dialekt. Jeg ville gått i krig for noe sånt Må si meg enig i den.. Snakker nordlenning selv. Lenke til kommentar
Aeilertsen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Stavangersk eller Bergensk, to elskbare dialekter Indeed:D Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Synes nordnorsk er j**la digg dialekt.. grrr! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Svensk Ohhh ja!! Stockholms svensk - ikke smålænsk. Men hu dama som lager mat på tv kan jeg godt like. Tina Nordström. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bergensk, absolutt. Å høre ei jente si "Jeg elsker deg" på bergensk er min dypeste våte drøm. Ellers er det jo gebrokken Vest-Europeisk ganske sexy da ... ? "La mai spankhe dai." Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bergensk, absolutt. Å høre ei jente si "Jeg elsker deg" på bergensk er min dypeste våte drøm. Ellers er det jo gebrokken Vest-Europeisk ganske sexy da ... ? "La mai spankhe dai." Jeg kan spille det inn for deg og få det til å høres troverdig ut. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Svensk Ohhh ja!! Stockholms svensk - ikke smålænsk. Men hu dama som lager mat på tv kan jeg godt like. Tina Nordström. Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg