Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den mest sexy dialekten!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg likar ikkje Oslodialketen, han er so stygg:( Oslodialekten er for meg berre jenter i tenåra der ordforrådet inneheld mest "bare" og "ass". Og med "Oslodialekten" meiner eg ogso liknande "dialektar" frå områda rundt Oslo. Dei har ingen særpreg og ikkje noko som gjer dei til noko spesielt og spennande, anna at dei er so keisame.

Eg likar dialektane frå Toten, Sør-Trøndelag (Budal!), Vestlandet og Nord-Noreg<3

Lenke til kommentar

Bokmål er vel det som er mest turnoff i Norge.

Eg er so einig med deg:D Men kva skal eg seia - eg vart fødd i Bærum:(

Det gjer vondt for øra å høyra "Regjeringen har i dag besluttet å gå inn for disse alternativene for å bedre legge forholdene til rette for fremtiden". Æsj.

Lenke til kommentar

Grenlandsk :love: (men jeg er fra Grenland, så jeg er inhabil)

Ellers er nordlansk og nynorsk deilig som faen. Nynorsk er vel strengt tatt ingen dialekt, men må nevnes allikevel. Trøndersk og bergensk er også ganske deilig, men det kommer litt an på dama. Haugesund-dialekt er heller ikke feil, men det er ikke så sexy, mer søtt.

I andre enden av skalaen finner vi sørlandsk. Fysjameg. Bløøøøødkake :no: Stavangersk skjønner jeg ikke, så det finner jeg heller ikke særlig attraktivt. Den stereotypiske Oslo vest/Bærumsdialekta høres også altfor pretensiøs ut i mine ører, hadde dama mi snakket sånn hadde jeg tatt livet av meg/henne.

Lenke til kommentar

For min del er det nok at en mann snakker til meg på stavangersk til at jeg blir mo i knærne :dribble:

Blir jeg å :sick: Makan til homse dialekt skal man lete lenge etter

Du er homse du.

Spørsmålet var vel strengt tatt hvilke dialekt man likte, og ikke mislikte?

Lenke til kommentar

For min del er det nok at en mann snakker til meg på stavangersk til at jeg blir mo i knærne :dribble:

Du er homse du.

Joda, men måtte bare få frem at mister kim her er homo selv, så ser ikke hvorfor han bruker det som et slangord.

Lenke til kommentar

Du er homse du.

Joda, men måtte bare få frem at mister kim her er homo selv, så ser ikke hvorfor han bruker det som et slangord.

Det siste var egentlig ikke ment til deg, men det skjønte du sikkert :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...