Richard_H Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Bergensk (så lenge jentene ikke snakker som han derre steinfeldt på nrk) (Er bergenser selv også) , ellers så blir det kristiansand dialekten. (Tenk hun julie strømsvåg i tv2 sporten). Kristiansand dialekten er den mest sexye dialekten i norge på damer.. uten tvil. dirtytalk på bergensk er ikke så kult : ta f.eks "who's your daddy?" : "Kem é pappaen din!!?" Det er et eller annet som bare blir helt feil, haha! 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) ÅÅÅLESUND er mest sexy Se filmen hos Youtube Nei blir det bedre no så vetkje e Endret 27. januar 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er jeg den eneste som ikke liker sørlands og vestlands dialekten? Lenke til kommentar
Gjest Gjest mandalitten Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 >> Æ e ude å ede, e du å ude å ede? >> Ska mi bage ei kage ellår? >> Æ vil au! hehe Mandal ftw! (Norges sørligste by for dere som ikke visste det) Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vestlands- og østlandsdialekt. Dog ikke andre dialekter innen for områdene... Misliker bred dialekt for eksempel. Vælkømin tæll gards! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Steikje fine gardine... er alltid en slager. Lenke til kommentar
Gjest mr sexy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Oslo. Ellers: Sørlandet. Sørlandet kan jeg absolutt forstå. Enig ass Lenke til kommentar
Penance Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 dirtytalk på bergensk er ikke så kult : ta f.eks "who's your daddy?" : "Kem é pappaen din!!?" Det er et eller annet som bare blir helt feil, haha! Hahaha, nå hører jeg denne linja på repeat i hodet mitt, hahahah! Ikke spesielt sexy, nei. :!: Jeg liker trøndersk og finnmarksdialekt, men det er vel fordi jeg er vant til dem (kommer fra Finnmark og bor i Trøndelag). Sånn ellers er sørlandsdialekt ganske hett! Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Kristiansand dialekten er utrolig sexy! Bare hør på Kathrine Sørland. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Kristiansand dialekten er utrolig sexy! Bare hør på Kathrine Sørland. Kathrine Sørland er fra Stavanger da og har ikke Kristiansand-dialekt . Dialekt kommer ofte mye an på personen, men sånn generelt liker jeg godt Bergensk. Etter å ha bodd et år på østlandet liker jeg også veldig godt østlandsk, som jeg før syntes var litt kjedelig. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 >> Æ e ude å ede, e du å ude å ede? >> Ska mi bage ei kage ellår? >> Æ vil au! hehe Mandal ftw! (Norges sørligste by for dere som ikke visste det) Trodde det var Farsund jeg den dialekta er elskbar :love: og Jæren og Stavnger da seff Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Kristiansand dialekten er utrolig sexy! Bare hør på Kathrine Sørland. Hun prater Stavanger dialekt 1 Lenke til kommentar
Gjest Bernt Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 nei fy flate ta ass.. ingeting som slår en ekte trønderdialekt.. DET er sexy det Lenke til kommentar
monsterkid Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Finnmarksdialekta. Åh, Guud! Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Sogndal. Oslo (ikke kebabnorsk/øst). Østkant som i godt vokabulær, riktig uttale og ingen ord som ''ass'' o.l, eller sammenligner du østkantdialekta med kebabnorsk? Østkantens dialekt baserer seg på veldig lite ''ei'' bruk og mye a-endinger. Kebabnorsken derimot bygger på Arabisk, Kurdisk o.l, med litt østkantdialekt blandet inn. Pinlig om jeg som bor på Østkanten og snakker godt norsk, men med østkantdialekt blir sammenligna med de som har kebabnorsk som ''dialekt''. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ækte nordlæning. Nu e æ førrbainna, ailtså. Fy faen, førr nokka førrbainnade skjit. Kem hælvette e det som har fuinne opp det herre satans makkverket? Det går da fan-steike-hælvete ikkje ant å hoilde på å kuke med det herre i vekkesvis… Mainn har da førr faen ainner ting å gjøre, einn å sette å fettle og baille med den satans musejævelen. Kainn du innst inni tykjeræva førrtelle ka som e vitsen med nokka jernskrammel som står der og gneill og hyle med en masse hælvetes lyda og blinke og blafre uta fan, og passord og ledninge og knotta som tyt ut som han tykjen overalt. Æ måtte berre ha fådd tak i en av dokker, dokker hælvetes kuklæsta av nån support-gakkgakka, så skuill æ vel fansøkki ha rævkjørt dokker dit dokker høre heime, satans utvrengte fette av nån hestkuka. Kom fan ikkje hit å lur mainnskit på folk, å førtælle ka æ ska trøkke, din satans gjeddepeis. En liten smakebit av ekte nordlæning. 3 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Sogndal. Oslo (ikke kebabnorsk/øst). Østkant som i godt vokabulær, riktig uttale og ingen ord som ''ass'' o.l, eller sammenligner du østkantdialekta med kebabnorsk? Østkantens dialekt baserer seg på veldig lite ''ei'' bruk og mye a-endinger. Kebabnorsken derimot bygger på Arabisk, Kurdisk o.l, med litt østkantdialekt blandet inn. Pinlig om jeg som bor på Østkanten og snakker godt norsk, men med østkantdialekt blir sammenligna med de som har kebabnorsk som ''dialekt''. Sosiolekt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Siden vi først driver å retter på hverandre, er det ikke egentlig en etnolekt? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg