Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Sånn Tone Damli Aaberge snakker, vet ikke om det er dialekten som er sexu eller om det er hun som gjør den sexy men sexy er det! Har hørt mange andre som snakker omtrentlig samme dialekt, og jeg kan si at den dialekta er veldig sexy. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Stavanger-dialekt helt klart. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tone dialekta ja, Sogndal altså. Men svenske jenter høres deiligst ut Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Stavangersk er helt sykt sexy, hadde flytta dit på flekken bare for å høre folk snakke. Er selv nordlending og liker virkelig ikke dialekten min! Så fint! Du må bare flytte hit, så skal jeg snakke hull i hodet på deg. Forresten så synes jeg at enkelte nordnorske dialekter er veldig sexy selv. Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Min dialekt. Stavangersk ! Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Flott å se at dårr e någen andre med stavangerdialekt her óg! Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 ja vett, skolle bare snakka d her inne vett du Lenke til kommentar
kreschni Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Er enig i Stavanger eller Bergen, men det jeg selv liker best er nok Ålesund Endret 6. januar 2010 av kreschni Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Sogn og Fjordane, nordvestlandet (ikkje Bergen) eller Finnmark. Endret 6. januar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Trøndersk så klart! Mange former for trøndersk da, men så lenge den ikke ligger fullstendig på bredsia så er det veldig fint. Tone D. selvfølgelig Fytti grisen! Stavangersk og Sørlandsdialekt er fint samt en del fra Østlandet(Oslo & omegn). Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ingen som syns Nord-Norsk er fint? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nord-norsk kan definitivt ha sin sjarm, men det er ganske avhengig av personen. Jeg får ikke jizzinmypants hvis jeg hører det på radio liksom. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det skal sies at Nordleninger generelt gjør seg svært dårlig på både TV og Radio. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Sogning som Tone Damli. Snakker selv en form for stavangersk, og liker det ikke. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ingen som syns Nord-Norsk er fint? Det er dessverre helt på bunnen av min liste Ellers ønsker jeg meg en Stavanger gutt. Har du den fantastiske dialekten er jeg litt sjarmert allerede Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ingen som syns Nord-Norsk er fint? Det er dessverre helt på bunnen av min liste Ellers ønsker jeg meg en Stavanger gutt. Har du den fantastiske dialekten er jeg litt sjarmert allerede Jeg har den. He he. Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg har den også, Bella86. Velg meg, velg meg! Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Stavanger som er min dialekt er nr.2, fordi gutter med Kristiansand dialekt er suuuper sexy! Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Alvorlig & Sir Zu Zwat: Hehe. Heldiggriser. Malteaser: Det er min nr 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg