Pivotal Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er nordlending selv og bor i Trondheim, men synes vel selv at vestlandsdialekter eller nordnorske dialekter er best. Dog de fleste dialekter kan funke i teorien. Er nok litt individuelt for min del. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Vestlandet helt klart. Nord og Midt Norge er vel de jeg finner minst pirrende. Lenke til kommentar
Richard_H Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er fra Bergen, kan med hånden på hjertet si at sørlendingene kristiansand/lillesand området (arendal dialekten er ikke kul. NO OFFENCE!) har den mest sexye dialekten (på jenter obviously) og mest sexy jenter.. Men det er jo naturlig siden det uten tvil er det beste stedet å være om sommeren i norge. Lenke til kommentar
thrs Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Kristiandsand, helt klart! Det er så dåån! Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Berrrrgens!! Nammenam!! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Stavangerdialekt er elsk Nordlendinger kan bli slitsomme i lengden Lenke til kommentar
mortania Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg er veldig glad i min egen dialekt (bergensk), men sørlandsk er eeeeelsk Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vi skulle fått opp en poll. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Britisk. Rawr. Når ble britisk en norsk dialekt? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Søte jenter kan få alle dialekter til å bli fin, tilogmed dialekter fra sør og sørvestlandet. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Britisk. Rawr. Når ble britisk en norsk dialekt? Leste ikke førstepost. Så bare overskriften. Og akksent er vel kanskje ett mer riktig ord enn dialekt. On topic: Er ingen fan av noen spesiell norsk dialekt. Så lenge den ikke er for bred så betyr det lite for meg. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Sånn Tone Damli Aaberge snakker, vet ikke om det er dialekten som er sexu eller om det er hun som gjør den sexy men sexy er det! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ja for poll! Bah, blir vanskelig mtp at Mimir har forlatt oss Call admin Lenke til kommentar
Gjest Emil (levi) Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg synes det er et dumt spørsmål, kommer ann på personen.. Stemme og måten man prater dialekta på.. Har funnet de fleste dialekter både pene og stygge... Tror hvis de fleste tenkte seg litt om så skjønte de greia, Emil A Lenke til kommentar
Suvana Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Stavangersk er helt sykt sexy, hadde flytta dit på flekken bare for å høre folk snakke. Er selv nordlending og liker virkelig ikke dialekten min! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Virker som Nordlendinger generelt syns Stavanger-dialekt er hawt. Og at Bergensere generelt liker sørlandsdialekt ser det ut til (?) Vi skulle fått opp en poll med kategorier etter hvor i landet man er fra, og alternativer på hvilken dialekt man syns er mest sexy. Kunne vært interessant å sett Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Svensk (Språk) ellers vanlig norsk (øst-landet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg