Akse Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Kan ikke forstå at folk liker stavangerdialekt. Uansett, sørlandet er fint. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Sokndalsk uten tvil. Nei, det er ikke Tone Damli Aaberge dialekt, det er Sogndalsk. Endret 3. juli 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 I beg to differ. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Sokndalsk er hot som faen det Når de rette personene snakker ofc Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Må nok si at sørlandsdialekten må være en av største turn-on'ene for meg. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Sørlandsk og Stavangersk er absolutt å foretrekke Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Trøndersk og sognedialekt(på jenter) Lenke til kommentar
xenoxz Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Vefsning (nordlandsk) og Sokndalsk Lenke til kommentar
Domus Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Alle dialekter innenfor Møre og Romsdal kan brenne. Jeg er Bergenser, og mener Stord har den fineste dialekten. DU kan brænne så jupt inni hælvette at stemmebondet ditt forkulles. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Sørlandsk og bergenser er heslig. Rett og slett. Sørlendinger prater for kjapt og høres ut som de har en potet i halsen. Som dansker. Bergensere prater for sakte og høres ut som de klager når de prater. I alle fall jentene. På samme måte som ålesundere høres ut som de må hevde seg hele tiden. Gah :| Lenke til kommentar
Domus Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ålesunddialekt for the win. Men lyden på stemmen er aller viktigst. Alt for nasal sunnmøringsdialekt er f.eks. jævlig slitsomt. Går man utenlands, så er jeg enig i at svensk er ganske sexy. Ålesundsdialekta er den eneste av sunnmørsdialektene som naturlig er nasal. En nasal fosnavåging er nok født nasal. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvorfor får jeg en følelse av alle som liker bergensk, faktisk er bergensere... Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Stavanger/Sandnes dialekta er ganske fin. Trøndersk er også ganske sexy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvorfor får jeg en følelse av alle som liker bergensk, faktisk er bergensere... Hvorfor du får følelsen, vet ingen, men jeg kan informere deg det at jeg syns bergensk er veldig sexy, og jeg er ikke noen bergenser. Aldri vært i bergen, heller. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Stavanger og Sandes er stygt. Fatter det ikke, i bygden min er det hatet veldig mye og ikke minst parodiert. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvorfor får jeg en følelse av alle som liker bergensk, faktisk er bergensere... Hvorfor du får følelsen, vet ingen, men jeg kan informere deg det at jeg syns bergensk er veldig sexy, og jeg er ikke noen bergenser. Aldri vært i bergen, heller. Jeg aner et uløst mysterie! Er moren din fra Bergen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg aner et uløst mysterie! Er moren din fra Bergen? Så vidt jeg vet, har jeg ingen slektninger ifra Bergensområdet, eller i nærheten. Så sorry, du tar nok helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg