Datasmurf Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Stavangersk. Funker fett på både gutter og jenter og hadde gjort meg klam i hakket hadde jeg vært jente, gir meg for øyeblikket bare gåsehud og gøy følelse i kroppen. Det være seg det er stemmen til Kristoffer Joner, eller ei random dame. fikk jeg stygge tanker om deg og Kristoffer Joner ^^ Han er deilig Samme går for Janove (Ottesen), vet ikke helt hvem jeg hadde valgt av de to. Janove kan synge, mens Kristoffer er en god skuespiller. Valgets kval. Blir nok Kristoffer, siden Janove er jærbu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Kristoffer Joner er nasty, hold deg unna! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ingenting e så fint som strilajente Spesielt om dei kan syngja gamle sanga og spela toradar, sløya fisk, lika seg i båt og laga vafla te nons. Lenke til kommentar
safags Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Møre og Romsdal eller no? Og Østfolddialekten!! Endret 30. juni 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
Johari Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Sørlandsdialekt Endret 1. juli 2009 av thoojs Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Liker best min egen dialekt (Østfoldsdialekt), med unntak av dialekten til folk fra Fredrikstad. Tråkker vel noen på tærne her, men hele min familie er fra Fredrikstad og Sarpsborg, og liker den ikke. Endret 1. juli 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Gi meg ei sørlandsjente fra kr.sand Hvis vi beveger oss litt over grensen ville jeg sagt at svenske chicks Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ålesunddialekt for the win. Men lyden på stemmen er aller viktigst. Alt for nasal sunnmøringsdialekt er f.eks. jævlig slitsomt. Går man utenlands, så er jeg enig i at svensk er ganske sexy. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Alt av Østlandsk og trønders og lengre nordover er ikke veldig sexy, syns jeg. Bergensk er vel den mest sexy dialekten Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Bergen <3 Det er helt garantert fordi Bergen er musikkby nummer én (for meg), og musikere er som kjent vilt tiltrekkende. Ellers blir jeg veldig sjarmert av dialekter fra Sogn og Fjordane, Stord og noen fra midt-Norge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kristoffer Joner er nasty, hold deg unna! Nei takk, I'd go gay for Kristoffer Joner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ålesund må være værste dialekten på en kjæreste. Iverfall i min erfaring. Den mest sexy dialekten derimot, bergensk er jo en slager da,litt sansen for småsøte toner fra kr.sand også jeg. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har blitt fysisk tiltrukket av jenter fra bergen, riktignok FØR jeg visste de var fra bergen. Min største turn-off er bergensk. Huff. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg har blitt fysisk tiltrukket av jenter fra bergen, riktignok FØR jeg visste de var fra bergen. Min største turn-off er bergensk. Huff. Det er fordi det ikke funker for jenter. Gutter fra bergen, derimot. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det er fordi det ikke funker for jenter. Gutter fra bergen, derimot. Du gjør meg kvalm, no offence. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Non taken. I get that a lot. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Grøss, bergensk og sørlandsk :| Ålesundsk også, dog, jeg liker dialekta på Ørsta, go figure o_O Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Skal ærlig innrømme at jeg ikke har hørt noen dårlige dialekter i Norge. Spesielt ikke når de snakkes av pene jenter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Sørlandsdialekten er helt kanon til tider. Bergensk er heller ikke så værst, men ville foretrukket ei fra sørlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg