HaterDiskus Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Hvordan da? Nord, sør, øst, vest? Noe mer omfattende blir jo bare rot. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg husker å ha sett en lignende tråd med poll, bare at det var omvendt "problemstilling". Det var en poll over hvilke dialekter en likte minst. Så det burde jo være mulig å få til en poll på dette også. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Ja, det vil sikkert være mulig. Men det må jo visse begrensninger til. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Selvsagt, man kan ikke ha et par hundre alternativer heller, men finner man ikke akkurat den dialekten man vil stemme på, velger man den som er mest lik. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Setesdaldialekta er nydelig. Liker best dialekter som er litt "gammeldagse". Triveleg å høyre for ein innbarka Setesdøl som meg! Lenke til kommentar
Robols Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Wubbable har rett. Stavangersk eller bergensk Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg bruker eliminasjonsmetoden. Bærumsoss er også særdeles ulekkert forresten Alle jentene her prøver å snakke sånn, det er så grusomt svensk for min del. En deilig svensk jente som i tillegg har en fin stemme er über nice. men når det gjelder norske dialekter, så må jeg si sørlandet. Svensk med pen stemme vinner over alle norske dialekter i mine ører (ikke inkludert skåne) Av norske dialekter foretrekker jeg nok enten bergensk eller oslo. Bare jeg som hater alle østfold dialektene? Endret 3. januar 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Nå har jeg kommet hjem fra ferie med fasiten. Vossedialekt er det mest sexy. Det er heller ingen ulempe at nesten alle jentene jeg så var meget fagre. Nesten som om jeg vurderer å flytte Endret 21. juni 2009 av sovepute Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Østfolddialekten er jo vakker! Lenke til kommentar
Gjest midtioslo Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kristiansanddialekten er übersexy! Sjefen min er derfra og JA, det kan blir litt vanskelig å jobbe når hun er i rommet Lenke til kommentar
Gjest dsadsa Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Sykesøster Liv i max manus har en dialekt jeg kan smelte helt for, vet ikke navnet på dialekten though. Lenke til kommentar
joramo91 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er dama pen er det ingen dialekt som slår ålesund-dialekta, men er hun mindre pen så er det en av de verste:) Lenke til kommentar
GeO Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Østfolddialekten er jo vakker! Dette kan jeg bare ikke protestere på! 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Er dama pen er det ingen dialekt som slår ålesund-dialekta, men er hun mindre pen så er det en av de verste:) Den må du "lenger ut på landet" med. Ålesund er for "pent". Ta en tur innom landsbygdene isteden, som Ørsta, Sykkylven, Stranda, etc. Der har du dialekter, der... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Stavangersk. Funker fett på både gutter og jenter og hadde gjort meg klam i hakket hadde jeg vært jente, gir meg for øyeblikket bare gåsehud og gøy følelse i kroppen. Det være seg det er stemmen til Kristoffer Joner, eller ei random dame. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Stavangersk. Funker fett på både gutter og jenter og hadde gjort meg klam i hakket hadde jeg vært jente, gir meg for øyeblikket bare gåsehud og gøy følelse i kroppen. Det være seg det er stemmen til Kristoffer Joner, eller ei random dame. fikk jeg stygge tanker om deg og Kristoffer Joner Lenke til kommentar
BuUrNt Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Vinje Dialekt. de æ dæn beste dialekten. Huglæik på staur : kjærlighet på pinne Slurpestaur : sugerør Pråmsvødd : Båt is Niven æ nuve : Kniven er sløv O.S.V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg