Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den mest sexy dialekten!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Jeg bruker eliminasjonsmetoden. Bærumsoss er også særdeles ulekkert forresten

Alle jentene her prøver å snakke sånn, det er så grusomt :cry:

svensk for min del. En deilig svensk jente som i tillegg har en fin stemme er über nice.

men når det gjelder norske dialekter, så må jeg si sørlandet.

Svensk med pen stemme vinner over alle norske dialekter i mine ører (ikke inkludert skåne)

Av norske dialekter foretrekker jeg nok enten bergensk eller oslo.

Bare jeg som hater alle østfold dialektene?

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Nå har jeg kommet hjem fra ferie med fasiten. Vossedialekt er det mest sexy. Det er heller ingen ulempe at nesten alle jentene jeg så var meget fagre. Nesten som om jeg vurderer å flytte :tease:

Endret av sovepute
Lenke til kommentar
Gjest midtioslo

Kristiansanddialekten er übersexy! Sjefen min er derfra og JA, det kan blir litt vanskelig å jobbe når hun er i rommet :innocent:

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Er dama pen er det ingen dialekt som slår ålesund-dialekta, men er hun mindre pen så er det en av de verste:)

Den må du "lenger ut på landet" med. Ålesund er for "pent". Ta en tur innom landsbygdene isteden, som Ørsta, Sykkylven, Stranda, etc.

Der har du dialekter, der... ;)

Lenke til kommentar
Stavangersk. Funker fett på både gutter og jenter og hadde gjort meg klam i hakket hadde jeg vært jente, gir meg for øyeblikket bare gåsehud og gøy følelse i kroppen. Det være seg det er stemmen til Kristoffer Joner, eller ei random dame.

fikk jeg stygge tanker om deg og Kristoffer Joner :whistle:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...