Kaja_ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kristiansand. Da kan du bare ta meg med hjem. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kristiansand. Da kan du bare ta meg med hjem. Sånn har jeg det med Bergensere. Det er helt vilt sexxxi. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kristiansand. Da kan du bare ta meg med hjem. Sånn har jeg det med Bergensere. Det er helt vilt sexxxi. Enig. Og jeg har flyttet til Bergen. Meget fornøyd med det Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bergensk, absolutt. Å høre ei jente si "Jeg elsker deg" på bergensk er min dypeste våte drøm. Ellers er det jo gebrokken Vest-Europeisk ganske sexy da ... ? "La mai spankhe dai." Jeg kan spille det inn for deg og få det til å høres troverdig ut. Hvem av de? Samme det; gjør det - gjør det - gjør det - gjør det - gjør det! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Stavanger dialekta tror jeg. Er selv finnmarking og bor i Alta. Og nei, vi sier ikke "fæsk" her Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ikke? Jeg kjenner en hel familie med altaværinger, og de sier alle "fæsk". Lenke til kommentar
Eli88 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er jente fra Kristiansand. Og jeg kødder ikke når jeg sier, at jeg har ALLTID mye større drag på mannfolka i andre byer. (når de hører dialekta mi selvsagt). Både I Oslo, Bergen og Stavanger er det alltids noen som komenterer dialekta mi positivt. Selv syns jeg jo dette er rart, men ingeting imot det vartfall;) Ellers så liker jeg HAUGESUND dialekt! Veldig sjarmerendes. Lenke til kommentar
Eli88 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Blonde, deilige og dødssøte sørlandspiker med kristiansand dialekt. Jeg ville gått i krig for noe sånt Fight for me;) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bergensk, absolutt. Å høre ei jente si "Jeg elsker deg" på bergensk er min dypeste våte drøm. Ellers er det jo gebrokken Vest-Europeisk ganske sexy da ... ? "La mai spankhe dai." Jeg kan spille det inn for deg og få det til å høres troverdig ut. Hvem av de? Samme det; gjør det - gjør det - gjør det - gjør det - gjør det! Bergensk. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jenter som prater Stavanger-dialekt er virkelig sexy. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ikke? Jeg kjenner en hel familie med altaværinger, og de sier alle "fæsk". Nei, det er fakta. Jeg kjenner ingen Altaværinger som sier "fæsk". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Longyearbyensk Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jenter som prater Stavanger-dialekt er virkelig sexy. My thinking exactly Lenke til kommentar
Gjest Gjesten Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ikke? Jeg kjenner en hel familie med altaværinger, og de sier alle "fæsk". Nei, det er fakta. Jeg kjenner ingen Altaværinger som sier "fæsk". Er fra Alta jeg og, ingen sier "fæsk" nei :b Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 fæsk/fesk er mer Kvaløya som da er Kvalsund og Hammerfest Lenke til kommentar
Benor Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg synes Haugesund-dialekta er sexy. Og Nordlands-dialekt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvis noen sier: Eg vil ha deg, rett ut, som EG, og DEG, ikke JEI og DEI, så er jeg solgt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Slenger på en stemme for Kristiansand. Endret 26. oktober 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg synes Haugesund-dialekta er sexy. Og Nordlands-dialekt. To KLISS like dialekter. :!: Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 må nok gi min stemme til sørlandet... men må være en jente som snakker dialekten med stolthet! (og eg e fra bergen!=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg