espenae Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 hei jeg har en 1-2 månder gammel acer aspire 5920g men allerede no er prosesoren blitt ustabil og hopper fra 10-50% bruk av prosessoren. har intel core 2 duo t5550 1.83ghz. er det noe jeg kan gjøre noen opgraderinger på nett eller noe sånt?? takker for all hjelp:) Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Står det noe i oppgavebehandlign hva som bruker så mye CPU? Ofte er det et eller flere programmer som har skyld i dette. Sidepanelet i Vista er et eksempel på program som kan spise CPU ressurser som kakemonsteret spiser småkaker. Lenke til kommentar
espenae Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Står det noe i oppgavebehandlign hva som bruker så mye CPU?Ofte er det et eller flere programmer som har skyld i dette. Sidepanelet i Vista er et eksempel på program som kan spise CPU ressurser som kakemonsteret spiser småkaker. finner ikke noe som sluker så mye cpu på oppgavebehandlingen. ka kan det då være? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Skru på i oppgavebehandling så du får se "Vis Kernel tider" Om CPU forbruket da vises som rødt (På WIN XP i allefall) så kan det komme av forskjellige saker, det kan være Spyware og annet søppel eller slik som min bærbare HP hadde, der var det driver konflikt forårsaket av at jeg hadde påtvinget en nyere Omega driver som funket fint men enkelte dager ble det konflikt, rullet tilbake og siden har jeg ikke hatt problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå